Red Bull stabilizuje technickou manažerskou strukturu

V nedávné době se v týmu Red Bull Racing objevily spekulace o možném odchodu klíčových členů týmu, zejména po oznámení odchodu legendárního designéra Adriana Neweyho na začátku roku 2025. Nicméně, jak ukazuje vyjádření technického ředitele Pierra Wacheho během Velké ceny Monaka, tyto obavy se zdají být neopodstatněné.

Štítky: Pierre Waché Red Bull Zveřejněno 26. 05 2024 — GPF1.cz

Pierre Wache potvrdil své pevné rozhodnutí zůstat v Red Bullu, navzdory intenzivním spekulacím o jeho možném přestupu k rivalům z Ferrari. Už před začátkem sezóny 2024 podepsal s týmem nové dlouhodobé smlouvy, což jen posiluje jeho závazek vůči Red Bullu. Wache zdůraznil, že jej nadále motivuje nejen současná výzva získat oba mistrovské tituly v letech 2024 a 2025, ale také přípravy na významné změny pravidel v roce 2026.

Klíčovým faktorem, který přispěl k Wacheově rozhodnutí zůstat, je pracovní prostředí a kultura týmu Red Bull, charakterizovaná absencí „kultury obviňování“. Tento přístup umožňuje týmu soustředit se na kontinuální zlepšování a inovace, což je v souladu s filozofií, kterou Wache přejal od Neweyho – nikdy neuspokojit se s dosaženým a vždy usilovat o další zlepšení.

Red Bull se nyní připravuje na obrovský úkol vývoje a výroby svého prvního vlastního pohonného agregátu pro nová pravidla, která vstoupí v platnost v roce 2026. Wache se rovněž zaměřuje na výchovu nových talentů uvnitř technického oddělení, což svědčí o jeho dlouhodobé vizi a snaze zajistit kontinuitu a stabilitu týmu.

Kromě Wacheho Red Bull také zajistil služby dalších klíčových osobností, jako je hlavní inženýr Paul Monaghan, vedoucí aerodynamiky Enrico Balbo a vedoucí výkonového inženýrství Ben Waterhouse. Tímto krokem tým jasně signalizuje svůj závazek udržet si špičkové odborníky a pokračovat v budování úspěšného týmu.

Závěrem lze říci, že Red Bull Racing se nachází v pozici, kdy navzdory odchodu Adriana Neweyho zůstává stabilní a dobře připravený na budoucí výzvy. Tým dokázal udržet klíčové členy managementu, což je klíčovým faktorem pro zachování jeho dominantní pozice v šampionátu Formule 1.