Red Bull plánuje vlastní ‘Drive to Survive’ minisérii ke 20. narozeninám
Seriál Drive to Survive asi nemusíme představovat. V paddocku se nyní šušká, že jeho vlastní verzi plánuje Red Bull, který by tím příští rok chtěl oslavit své dvacáté narozeniny.
Vlastně i samotné Drive to Survive měl původně být seriál dokumentující pouze Red Bull. Christian Horner přiznal, že tohle byl původní plán, než svolil k rozšíření na celou Formuli 1 pro dobro sportu. I přesto ale jeho tým jistou výhodu získal, protože Mercedes a Ferrari odmítly účast v první sérii, ve které tak z top týmů zůstal Red Bull sám.
A i když Horner vše popírá, má se za to, že jedná s produkční společností, která stojí za Drive to Survive, o vlastním seriálu pouze o Red Bullu. O vysílání má pak jednat s platformami Netflix a Amazon Prime. “Nemám tušení, o čem mluvíte, ale zní to jako dobrý nápad,” uvedl ke spekulacím.
Nápad to skutečně dobrý je, jak sám Horner popsal efekt Netflixu na F1: “Drive to Survive otevřelo cestu na americký trh. Na autě máme pět sponzorů z žebříčku Fortune 500 [ten zahrnuje 500 amerických firem s největším obratem]. Máme spoustu fanoušků ve Spojených státech, čeká nás neuvěřitelné Las Vegas, a tohle všechno by před pěti lety bylo nepředstavitelné.”
Horner také popsal samotné natáčení: “Je to televizní show, takže natočí hodiny a hodiny záznamu. Problém je, že vám ráno dají mikrofon a kamery se vmísí do týmu, jenže ve Formuli 1 je tolik kamer, že nevíte, která z nich je Netflix, a zapomenete, že tam vůbec jsou.
“A pak vám na konci roku pošlou vaše klipy, kde jste jen vy a váš tým, bez kontextu s ostatními. A vy si jen pomyslíte ‘vážně jsem tohle řekl? Vážně jsem někomu řekl, že se uvidíme příští úterý?’ V ten moment jim řeknete, že to tam fakt nemůžou dát, vždyť je tam část auta! To je to jediné, na co se můžete vymluvit, že je tam nějaké technické duševní vlastnictví, které ostatní nemají vidět. Takže když budete celý den všude chodit s předním křídlem, můžete být v klidu.”