Red Bull měl v Malajsii ještě větší problémy se senzorem paliva než v Austrálii
Šéf Red Bullu Racing Christian Horner prozradil, že Daniel Ricciardo musel absolvovat závod na Sepangu bez funkčního zařízení FIA, které měří spotřebu paliva.
Šéf Red Bullu Racing Christian Horner prozradil, že Daniel Ricciardo musel absolvovat závod na Sepangu bez funkčního zařízení FIA, které měří spotřebu paliva.
Po potížích z Austrálie měl Red Bull problémy s měřením spotřeby paliva v Ricciardově voze i v Malajsii. Senzor firmy Gill tentokrát v neděli nefungoval vůbec.
„Selhal před závodem,“ popisoval Horner. „Informovali jsme o tom FIA a zeptali se jí, jestli bychom ho mohli oživit na roštu tím, že restartujeme vůz. Udělali jsme to na startu závodu, ale neožil.“
„Takže ten senzor nefungoval celý závod. Podle mě to jasně ukazuje, že jsou s těmito senzory problémy.“
Red Bull zatím neví, proč mají takové problémy se senzory jen jeho stáje. „Netuším,“ potvrdil Horner. „Samozřejmě tu máme velké množství dat, která si projdeme. Teoreticky by za tím neměl být žádný důvod, ale musíme se na to podívat a porozumět tomu.“
„Ale Toro Rosso mělo dřív během víkendu dvě poruchy a po celé pit lane jsou problémy. My víme jen o těchto. Ale určitě je nemá jen Red Bull.“
Rakouská stáj stále čeká na své výsledek svého odvolání, které bude Mezinárodní odvolací soud FIA projednávat 14. dubna. Ten určí, zda byl Ricciardo diskvalifikován z GP Austrálie po právu. Stewardi tak rozhodli, protože jeho vůz překračoval povolenou spotřebu paliva, alespoň podle dat senzoru Gill.
Diskuse k článku