Red Bull je teď silnější značka než Ferrari, říká studie
Londýnská společnost Brand Finance zveřejnila svoji letošní zprávu o světových značkách.
Londýnská společnost Brand Finance zveřejnila svoji letošní zprávu o světových značkách.
Zatímco v posledních dvou letech bylo podle Brand Finance nejsilnější světovou značkou Ferrari, letos je to Lego. A před Ferrari se dostalo dalších osm značek včetně ve formuli 1 konkurenčního Red Bullu, který skončil celkově třetí.
Důvodem pro tak výrazný pokles Ferrari jsou podle Brand Finance špatné sportovní výsledky a hrozba uvolnění stropů pro výrobu silničních vozů.
Sílu značek počítá Brand Finance na základě několika faktorů, od přitažlivosti, přes věrnost zákazníků, online přítomnost, až po spokojenost zaměstnanců.
Brand Finance sestavuje také žebříček nejhodnotnějších značek, kde jde převážně o finance, ten vede Apple před Samsungem, Googlem a Microsoftem.
Diskuse k článku