Red Bull je teď silnější značka než Ferrari, říká studie

Londýnská společnost Brand Finance zveřejnila svoji letošní zprávu o světových značkách.

5 Štítky: Ferrari Red Bull Zveřejněno 18. 02 2015 — Jan Pastorek

Londýnská společnost Brand Finance zveřejnila svoji letošní zprávu o světových značkách.

Zatímco v posledních dvou letech bylo podle Brand Finance nejsilnější světovou značkou Ferrari, letos je to Lego. A před Ferrari se dostalo dalších osm značek včetně ve formuli 1 konkurenčního Red Bullu, který skončil celkově třetí.

Důvodem pro tak výrazný pokles Ferrari jsou podle Brand Finance špatné sportovní výsledky a hrozba uvolnění stropů pro výrobu silničních vozů.

Sílu značek počítá Brand Finance na základě několika faktorů, od přitažlivosti, přes věrnost zákazníků, online přítomnost, až po spokojenost zaměstnanců.

Brand Finance sestavuje také žebříček nejhodnotnějších značek, kde jde převážně o finance, ten vede Apple před Samsungem, Googlem a Microsoftem.

 

Diskuse k článku

5 komentářů: “Red Bull je teď silnější značka než Ferrari, říká studie”

  1. Ondra napsal:

    Ferrari je pro snoby. Red Bull taky, ale může si ho dovolit víc snobů. A protože jde o prachy a ne o historii, tak je Red Bull hodnotnější. 😉

    Jinak druhý žebříček mě nepřekvapuje, vedou podle očekávání ajťáci.

    otas:
    Zvažují sice dost aspektů, ale třeba historickou hodnotu očividně nezvažují vůbec. Nějaký výrobce bezcenného šumáku nemůže být hodnotnější než Ferrari se svou historií. Nezlobte se na mě, ale takové blbosti věříte?

  2. murphy666 napsal:

    Pavel: RedBull je ve světe velice široký pojem, ale když je někdo zaslepený a omezený … já sice proti Ferrari nic nemám a měl jsem vůči němu vždy slabost, ale pronášet takovýhle nesmysly na adresu tak významné společnosti…

    No, Ricciardo s Kvyatem (budoucí mistři světa) Vám to ukážou už brzy

    přesně tak 😀

  3. Pavel napsal:

    otas:
    Zvažují sice dost aspektů, ale třeba historickou hodnotu očividně nezvažují vůbec. Nějaký výrobce bezcenného šumáku nemůže být hodnotnější než Ferrari se svou historií. Nezlobte se na mě, ale takové blbosti věříte?

    RedBull je ve světe velice široký pojem, ale když je někdo zaslepený a omezený … já sice proti Ferrari nic nemám a měl jsem vůči němu vždy slabost, ale pronášet takovýhle nesmysly na adresu tak významné společnosti…

    No, Ricciardo s Kvyatem (budoucí mistři světa) Vám to ukážou už brzy 🙂

  4. JirkaCH napsal:

    Ne nevěříme a na rati to letos dokažou.

  5. otas napsal:

    Zvažují sice dost aspektů, ale třeba historickou hodnotu očividně nezvažují vůbec. Nějaký výrobce bezcenného šumáku nemůže být hodnotnější než Ferrari se svou historií. Nezlobte se na mě, ale takové blbosti věříte?

Napsat komentář