Red Bull dal termín na vyřešení problémů s motory

Budoucnost Red Bullu již měla být vyřešená, ale situace zdá se býti opět o něco vyhrocenější. Majitel týmu Dietrich Mateschitz proto stanovil nový termín. Jasno tak bude za tři týdny. Sliby, chyby. Na začátku října nás rakouský miliardář a majitel nápojového gigantu informoval o tom, že do konce měsíce bude jasno, co s Red Bullem i…

4 Štítky: Dietrich Mateschitz Red Bull Toro Rosso Zveřejněno 4. 11 2015 — Josef Nekvinda

Budoucnost Red Bullu již měla být vyřešená, ale situace zdá se býti opět o něco vyhrocenější. Majitel týmu Dietrich Mateschitz proto stanovil nový termín. Jasno tak bude za tři týdny.

Sliby, chyby. Na začátku října nás rakouský miliardář a majitel nápojového gigantu informoval o tom, že do konce měsíce bude jasno, co s Red Bullem i sesterskou stájí Toro Rosso bude. Situace ale nabývá nových rozměrů, ve hře jsou další možnosti, nicméně žádná z nich se zatím nepřibližuje reálné dohodě a všechny jsou tak oné realitě na hony vzdálené. Posledním výmyslem jsou bezejmenné motory, jenomže i v tomto případě se vyskytuje několik otazníků.

„Situace je jasná, nebudeme mít některý ze stávajících pohonných jednotek, protože všechny týmy se obávají, že bychom byli rychlejší, než jejich vlastní týmy. Jak je známo, nelze si koupit kuráž nebo týmového ducha,“ nastínil vyhrocenou situaci Mateschitz.

Jasné je tak prozatím jen to, že jasno okolo budoucnosti Red Bullu ještě nějakou chvíli nebude. To ostatně právě Dietrich Mateschitz rovněž potvrdil, když nechal Christianu Hornerovi a poradci týmu Helmutu Markovi ještě tři týdny času na nalezení řešení. Pokud jej nenajdou, z formule 1 prý definitivně odejde. Ricciardo se mezitím vyslovil, že by nové uplatnění hledal v závodní sérii Nascar, kde má otevřené dveře u týmu JR Motorsports. Ve startovním poli tedy pro Red Bull nezbyl žádný dodavatel, který by chtěl rakouské stáji motory dodávat kromě Hondy. Na tu ale uplatnil právo veta McLaren. Bez zajímavosti není ani fakt, že se Honda zavázala FIA, že v první sezóně bude dodávat motory jednomu týmu, ve druhé dvěma a ve třetí třem týmům. FIA ale bude muset nejspíše přivřít oko.

Diskuse k článku

Napsat komentář