‘Pouštní duel’ – GP Bahrajnu 2014
Pouštní duel. Moment zachycující fenomenální bitvu mezi piloty Mercedesu Lewisem Hamiltonem a Nikem Rosbergem během Velké ceny Bahrajnu sezony 2014. Česká společnost Automobilist letos představila svůj nový produkt v prémiové kategorii Fine Art Printů: Z největšího formátu, jehož cena přesahuje 200 tisíc korun a jehož rozměry jsou 220 x 97 centimetrů, se může těšit pouhá pětice sběratelů na celém světě.
Čtyři měsíce náročné práce špičkových grafiků za pomoci nejmodernějších 3D technologií – tolik si vyžádala nejnovější umělecká grafika z dílny Automobilist, která oslavuje legendární závod F1 z roku 2014, Velkou cenu Bahrajnu. Jde o vůbec nejpropracovanější dílo v historii projektu Automobilist, který ve svých obrazech a plakátech oživuje ikonické momenty motoristické historie díky propojení umění a počítačové grafiky. Automobilist, za nímž stojí vedle CEO Pavla Turka také kreativec Jan Rambousek a expert počítačové grafiky Petr Milerski, objevili za 10 let působení na trhu zákazníci již v 69 zemích. Firma v loňském roce prodala 28 000 uměleckých tisků a uzavřela řadu významných partnerství, letos se pak stala výhradním partnerem formule 1.
Dílo je dostupné ve třech limitovaných provedeních. Nejmenší velikost o rozměrech 50 krát 24 cm se vyrábí v počtu až 150 kusů a na eshopu Automobilist je dostupná za necelých šest a půl tisíce korun. Střední velikost s rozměry 110 na 47 centimetrů se dostane ke třiceti zákazníkům a přijde na něco přes 30 tisíc korun. Největší formát o rozměrech 220 x 97 centimetrů je limitován počtem pěti kusů a k dispozici je za 200 tisíc korun.
Fine Art Print v hantýrce firmy Automobilist znamená unikátní grafický obraz v limitované sérii. Vznikal dlouhé měsíce ve spolupráci s Mercedes Benz a závodním týmem F1 Mercedes. Tým Automobilist každý detail konzultoval také s piloty F1 Davidem Coulthardem a Alexem Wurzem. K výrobě grafiky pak byla použita tzv. Full 3D technika. Kombinací všech faktorů vznikl věrný obraz skutečnosti, který odráží nejen všechny technologické detaily, ale také jedinečnou atmosféru legendárního automobilového klání. “Ani fotograf s nejlepším vybavením by nedokázal zachytit momentku z takového úhlu a s tak neuvěřitelnými detaily, jak se nám podařilo díky moderním technologiím, které máme při tvorbě k dispozici,” pochvaluje si výsledek CEO společnosti Automobilist Pavel Turek.
Za dobu své existence vytvořil tým Automobilistu 45 limitovaných obrazů z kategorie Fine Art Prints; některé kusy už se vyprodaly. Jak počet obrazů skladem klesá, prodejní cena se postupně zvyšuje. Na druhé straně nabídky figurují designové plakáty, jejichž cena začíná na necelé tisícikoruně.
Diskuse k článku