Poznatky z tréninků v Miami
Klíčové poznatky: Red Bull byl v kvalifikačním tempu nepatrně rychlejší než Ferrari, a to o 0,07 s. Ferrari má výhodu v zatáčkách s nízkou rychlostí, kde je spolu s Red Bullem daleko před ostatními. Alpine má největší ztrátu na rovinkách. Rozdíl v tempu mezi měkkými a středními pneumatikami činí 0,46 s, přičemž tvrdé pneumatiky mají…
Klíčové poznatky:
- Red Bull byl v kvalifikačním tempu nepatrně rychlejší než Ferrari, a to o 0,07 s.
- Ferrari má výhodu v zatáčkách s nízkou rychlostí, kde je spolu s Red Bullem daleko před ostatními. Alpine má největší ztrátu na rovinkách.
- Rozdíl v tempu mezi měkkými a středními pneumatikami činí 0,46 s, přičemž tvrdé pneumatiky mají odstup 0,93 s.
- V současné době se jako nejlepší varianta jeví střední a tvrdá pneumatika s jednou zastávkou, obě pneumatiky mají více než dostatečnou životnost, aby mohly absolvovat vzdálenost bez přílišné ztráty výkonu.
- Ve středu pole je to mezi Alpine a Haasem, stejně jako mezi McLarenem a Williamsem, těsné.
- Kvůli červeným vlajkám během závodní simulace nejsou k dispozici žádné údaje o závodním tempu.
Kvalifikační simulace:
O pole position by mohl být těsný souboj mezi Red Bullem a Ferrari. Mercedes v prvním tréninku předvedl dobré tempo, nicméně údaje naznačovaly, že má natankováno výrazně méně paliva než soupeři.
Haas má v kvalifikaci tempo na top 10, i když jeho rozpětí potenciálu je kvůli chybám, kterých se oba vozy dopustily v pátek, poměrně velké.
V ideálním kole měl Hülkenberg největší náskok, 0,69 s od svého ideálního času. Verstappen a Sainz zůstali na prvních dvou místech, nicméně Pérez byl rychlejší než Leclerc po sečtení všech nejrychlejších úseků, Pérez měl rezervu 0,25 s.