Potvrzena 2. série seriálu Drive to Survive, zapojí se i Mercedes a Ferrari

Vedení formule 1 potvrdilo, že po letošní premiéře seriálu Drive to Survive o sezoně 2018, vysílaném na Netflixu, se fanoušci dočkají druhé série, která bude zaměřena na ročník 2019. Navíc se přidají i týmy Ferrari a Mercedes, které zatím absentovaly.

Štítky: Ferrari Mercedes TV Zveřejněno 24. 07 2019 — Pavel Turek

Netflix vloni získal přístup do kompletního zázemí všech týmů už od předsezonních testů v Barceloně – výjimkou byly právě jen stáje Mercedes a Ferrari. Vznikl desetidílný seriál, který si fanoušci zamilovali. Vždyť na československé filmové databázi má první sezona Drive to Survive hodnocení 94 %, na mezinárodním serveru IMDB 86 %.

Teď se tak dá díky zapojení dvou nejlepších týmů předpokládat ještě intenzivnější divácký zážitek. „Pomohlo nám to globálně dosáhnout na zcela novou fanouškovskou základnu. Druhou sérií budeme pokračovat ve snaze otevřít se ještě více fanouškům,“ tvrdí ředitel mediálních práv F1 Ian Holmes.

Proč Mercedes vloni odmítl?

Odpověď na tuto otázku poskytl šéf týmu Stříbrných šípů Toto Wolff. „Bylo to hlavně kvůli tomu, že to neudělalo Ferrari, a já si myslel, že by nás to příliš rozptylovalo. Když jsem to pak poprvé viděl, nelíbilo se mi to, protože mi přišlo, že to nereflektovalo dění na dráze.

Ale každý, kdo nebyl skalní fanoušek a mluvil o tom se mnou, mi řekl, že to zbožňuje! Kouknul jsem se na to znova a uvědomil si, že to ukazuje příběhy, které sice nevznikají na dráze, ale jsou o charakterech.

Ukázalo mi to nový úhel, jak získat nové fanoušky, odlišný od toho, jak vnímám F1. Proto jsme se rozhodli být součástí seriálu Netflixu pro rok 2019, ale do neveřejných prostor pustíme Netflix jenom na jeden závod. Asi to bude v Hockenheimu,“ říká Wolff.

Fanouškům F1 tak zřejmě bude k dispozici atraktivní obsah, kterým si budou moci připomenout uplynulou sezonu. To se obzvláště hodí poté, co v loňském roce bylo tradiční a dříve propracované sezonní ohlédnutí (F1 Official Season Review) degradováno do podoby pětiminutových youtube klipů vystříhaných přímo z živého vysílání závodů.

Diskuse k článku

Napsat komentář