Potenciál vydělat peníze firmám má ze všech sportovců největší Hamilton

V oblasti světového marketingu ovládl žebříček sportovců pilot Mercedesu Lewis Hamilton.

Štítky: Lewis Hamilton Zveřejněno 19. 05 2014 — Jan Pastorek

V oblasti světového marketingu ovládl žebříček sportovců pilot Mercedesu Lewis Hamilton.

Magazín SportsPro provádí pravidelné průzkumy veřejného mínění a analýzy na velkých trzích, jako jsou USA, Británie, Austrálie, Německo, Čína či Rusko, a na základě svých zjištění sestavuje různé žebříčky známých osobností a sportovců.

Jeden z žebříčků má za cíl ohodnotit, kdo se dá nejlépe využít marketingově v nadcházejících třech letech. Do jeho čela se letos postavil Hamilton, do první padesátky se z formule 1 vešli ještě Sebastian Vettel (27.), Daniil Kvjat (40.) a Simona de Silvestrová (50.).

Možná překvapí, že v něm nejsou jména jako Fernando Alonso nebo Kimi Räikkönen, ale stojí za tím podstata tohoto žebříčku. Ten se snaží určit, na kom můžou firmy vydělat nejvíc peněz prostřednictvím marketingu. To znamená možnost s danými sportovci uzavírat nové smlouvy.

Takže ti, kdo už nové sponzory a partnery nepřibírají, nebo jsou na vrcholu kariéry a nemají vyhlídky na další velký růst, tento žebříček odsunuje dozadu.

Diskuse k článku

Napsat komentář