V Hockenheimu bude na popud jezdců upravena kluzká úniková zóna
Ředitel závodů Michael Masi už není spokojený s tím, jaké problémy nadělala jezdcům během mokré Grand Prix Německa kluzká dráha pro dragstery. Názor změnil po rozhovoru s Nikem Hülkenbergem.
Přestože po závodě na Hockenheimu Masi prohlašoval, že v dráze pro dragstery, která svým kluzkým povrchem vyřadila několik pilotů, nevidí problém, po rozhovoru s Nikem Hülkenbergem současný ředitel závodů názor změnil. Byl to právě pilot Renaultu společně s Charlesem Leclercem, kteří si na výběhovou zónu v prostoru předposlední zatáčky stěžovali nejvíce.
„Po velmi produktivní diskuzi s Nikem, která zůstane jen mezi námi dvěma, je daná výběhová zóna něco, co příště musíme promyslet, pokud se na Hockenheimring vrátíme,“ říká Michael Masi. „Budeme se muset podívat, jestli nejsou nějaké další možnosti, co s tím udělat.“
Masi se podle svých slov bude snažit o nalezení kompromisu v tom smyslu, aby výběhové zóny netrestaly fatálním způsobem jezdce za drobné chyby. „Upřímně to bude neustálý proces. Situace jako v Německu se vždy dějí nárazově a tak to bude pokračovat, je to součást našeho milovaného sportu. Nemyslím si, že existuje jedno řešení, které se bude hodit pro všechno. Budeme se ale snažit rozvíjet to, co máme teď.“
Očekává se, že Grand Prix Německa nebude figurovat v kalendáři pro rok 2020.
Diskuse k článku