Po zkušenostech z Kanady upravil Mercedes konfiguraci chlazení
Při testech v továrně si Mercedes potvrdil, že stačí jen malé úpravy chlazení, aby zabránil opakování problémů, které mu zkomplikovaly závod v Montrealu.
Při testech v továrně si Mercedes potvrdil, že stačí jen relativně malé úpravy chlazení, aby zabránil opakování problémů, které mu zkomplikovaly závod v Montrealu.
Protože chlazení KERS bylo nedostatečné, tento systém selhal v obou mercedesech. V důsledku toho se pak přehřívaly brzdy. Sportovní šéf Mercedesu Toto Wolff následně prozradil, že problémy přišly kvůli chybám ve výpočtech.
Před Rakouskem inženýři německého týmu udělali správné výpočty a zjistili, že je třeba jen upravit konfiguraci chladicího systému na vyšší výkon, předělávat hardware nemuseli.
„Pracují na tom a snaží se ten problém vyřešit. My věříme, že tady k němu nedojde. Je to něco, co vyřešíme bez potřeby být konzervativní,“ komentoval Rosberg.
Podle britského Autosportu měly podobný problém víceméně všechny vozy s pohonnou jednotkou od Mercedesu, například u Williamsu hodně trpěl Valtteri Bottas. Inženýři měli špatná čísla a podcenili nárůst teplot v zadní části vozu.
Diskuse k článku