Plného výkonu bude Renault dosahovat stabilně zřejmě až v Kanadě
V Číně Renault naťukl hranice maximální výkonnosti svého pohonu, ale bude mu trvat ještě několik závodů, než se na nich bude pohybovat stabilně.
Zatímco v Číně Renault začal oťukávat hranice maximální výkonnosti své pohonné jednotky, bude mu trvat ještě několik závodů, než se na nich bude pohybovat stabilně.
Díky pokroku z bahrajnských testů si mohl Renault v Šanghaji zkusit, kde leží limity jeho agregátu, ale nemohl je využívat pravidelně. Neudělá to ani v příštích závodech, ale to nepředstavuje větší problém.
„Je třeba říct, že Barcelona nebo Monako nebudou nijak zvlášť citlivé na výkon motoru, ale budou citlivé na energie (práci ERS),“ vysvětloval provozní šéf Renaultu F1 Rémi Taffin. „Jsou to závody, kde je vždy důležité, aby pohonná jednotka pracovala správně.“
Teprve až po odletu z Evropy by měl být Renault připraven. „Před Montrealem bychom měli mít něco, co bude velmi blízko 100 procentům,“ potvrdil Taffin.
„Celkově to vypadá slibně, ale nesmíme zapomenout, že potřebujeme spolehlivosti, a na této oblasti pracujeme. Je zřejmé, že patříme mezi výrobce, kteří nasadili největší počet nových dílů, a je třeba říct, že se musíme soustředit na spolehlivost, abychom dojeli všechny závody. Nepotřebujeme jen výkonnost, také potřebujeme dokončovat závody.“
Renault uznává, že má Mercedes v současnosti lepší agregát. „Nicméně abyste dostali z pohonné jednotky maximum, není to jen o šestiválci, turbu a elektrickém stroji. Můžeme diskutovat o oleji, můžeme diskutovat o palivu, s Totalem připravujeme dobré věci s palivem. Určitě to bude lepší.“
Diskuse k článku