Penalizace pro GP Itálie
Průběžně aktualizujeme přehled penalizací.
7
Zveřejněno 4. 09 2015 — GPF1.cz
Níže uvádíme přehled zatím udělených penalizací pro Velkou cenu Itálie:
- Fernando Alonso – devátý spalovací motor (10 míst)
- Jenson Button – devátý spalovací motor (10 míst)
- Daniil Kvjat – šestý spalovací motor (10 míst), pátá kontrolní jednotka (5 míst), sedmý spalovací motor (10 míst), šesté turbo (5 míst), výměna převodovky (5 míst)
- Daniel Ricciardo – šestý spalovací motor (10 míst), pátá kontrolní jednotka (5 míst), pátá MGU-H (5 míst), pátá MGU-K (5 míst), sedmý spalovací motor (10 míst), šesté turbo (5 míst), šestá MGU-K (5 míst), šestá MGU-H (5 míst)
- Carlos Sainz – pátý a šestý spalovací motor (20 míst), páté turbo (5 míst), pátá MGU-K (5 míst), pátá MGU-H (5 míst)
- Max Verstappen – sedmý spalovací motor (10 míst), páté turbo (5 míst), pátá MGU-K (5 míst), osmý spalovací motor (10 míst – ve skutečnosti se jedná o sedmý, ale Toro Rosso porušilo FIA pečeť, a tak je to chápáno jako nový motor), penalizace průjezd boxy na začátku GP Itálie za ztrátu krytu motoru v kvalifikaci (průjezd boxy)
- Marcus Ericsson – pokles tří míst na startu za překážení Niku Hülkenbergovi
Jezdci mají možnost využít pouze čtyř komponent na rok. Za překročení kvóty je 10 míst. Pokud se v tu chvíli mění více komponent, za každou další je 5 míst.
Současný součet poklesu míst na startu je 168, což je rekord.
No nesmí… je to především dost nákladné 😉
Přišel na to Mc Laren a už to jednou udělal
Díky , to jsem netušil. Během jednoho závodu vyměnit do zásoby několik motorů – mazané. Opravdu jsem myslel, že se to nesmí.
Jasně že to jde.
To jo. Je možné použít třeba i sedmý, osmý , devátý, a dostat v neděli 50 míst?
A pak mít do konce sezony plno nových motorů?
Předpokládám, že ne.
Za výměnu motoru je 10 míst 🙂
Carlos Sainz – pátý a šestý spalovací motor (20 míst)
Lze to nějak vysvětlit? Jak je to možné?