Noví fanoušci formuli 1 nerozumí, jsou jak fandové fotbalu
Formule 1 přilákala obrovské množství nových fanoušků od doby, kdy Liberty Media převzala vedení tohoto sportu v roce 2016. Ale Fernando Alonso věří, že mnoho nových následovníků F1 nemá k tomuto sportu takovou vazbu jako jejich předchůdci.
Fernando Alonso si myslí, že moderní generace fanoušků F1 nemá stejné uznání nebo hloubku znalostí jako fanoušci předchozích epoch.
Od převzetí kontroly nad F1 v roce 2016 se Liberty Media snažila rozšířit fanouškovskou základnu tohoto sportu pomocí platforem jako Netflix anebo esportem, aby zvýšila přitažlivost formule 1.
Ale zatímco F1 v posledních letech zaznamenala obrovský růst fanoušků a příjmů, Alonso má pocit, že mnoho nových příznivců tohoto sportu není tak hluboce investováno jako předchozí generace fanoušků.
„Myslím, že fanoušci, které teď máme, jsou tu noví fanoušci a svým způsobem – a nechci k nim postrádat respekt – ale o formuli 1 toho moc nevědí,” řekl Alonso.
„Jsou spíš jako fotbalový fanoušek, kde jen sledují výsledky, kdo vyhrává, dělá to nejlepší. A kdo je poslední, není na úrovni formule 1.
Moc nerozumí výkonu auta a balíčku, který potřebujete. Takže jste spíše na horské dráze, vnímáte, co o vás lidé cítí.”