Nosy vozů se můžou ještě změnit, týmy chystají nové verze
Vzhledy monopostů 2015 se do prvního závodu v Austrálii můžou ještě změnit ve snaze týmů vylepšit aerodynamiku.
Vzhledy monopostů 2015 se do prvního závodu v Austrálii můžou ještě změnit ve snaze týmů vylepšit aerodynamiku.
Z pohledu aerodynamiky to byla největší změna letošních pravidel, týmy musely upravit rozměry nosů, přičemž hlavním cílem FIA bylo, aby byly pohlednější.
Přesto jsou pořád k vidění rozličné tvary, někomu dokonce zůstal výstupek na špičce, jako třeba Williamsu. Podle Auto Motor und Sport jde ale jen o testovací verze a hodně se může ještě změnit.
Z pohledu aerodynamiky potřebuje vůz co nejkratší nos, ovšem čím kratší, tím je těžší ho udělat tak pevný, aby prošel nárazovými testy FIA. Vývoj v této oblasti pokračuje a minimálně týmy Ferrari, McLaren a Toro Rosso chystají pro testy federace nové nosy, které bych chtěly nasadit do začátku sezóny. Nejkratší v tuto chvíli mají Mercedes a Lotus.
Konečně nějaký nový hezký formule. Na .ty minulý se nedalo dívat.
Kéž by, ale pochybuju.
Jen aby neměl rypák každý…
Zřejme to bude vypadat jako u Mercedessu 🙂