Mercedes přechází na druhou vlnu motorů, očekává “divoký” boj

Mercedes nasadí novou verzi své pohonné jednotky pro GP Kanady, která je sedmým závodem sezony s 21 velkými cenami. Každý pilot může použít tři jednotky svých motorů v sezoně, u MGU-K, akumulátorů a kontrolní jednotky jsou to jen dva kusy.

Štítky: GP Kanady Mercedes Zveřejněno 5. 06 2018 — GPF1.cz

Druhé motory se chystá nasadit řada dodavatelů pro závod v Montrealu, který je právě na motory z nejnáročnějších. Mercedes očekává výrazné zlepšení od nové verze motoru, kterou nabídne také svým odběratelům, týmům Williams a Force India.

Mercedes je navzdory nejnapínavější bitvě o titul za několik posledních let na tom lépe než vloni touto dobou. Ferrari vedlo v Poháru konstruktérů o 17 bodů před Mercedesem, pilot Ferrari Sebastian Vettel zase před Lewisem Hamiltonem o 25 bodů. Letos vede Mercedes a Lewis Hamilton v obou pohárech.

“Jenomže jsme si vědomi toho, že letošní bitva o každé jednotlivé vítězství ve velké ceně je daleko divočejší mezi námi, Ferrari a Red Bullem,” uznává šéf Mercedesu Toto Wolff. “Není čas na odpočinek.”

Lewis Hamilton už dokázal v Montrealu vyhrát šestkrát, v letech 2007, 2010, 2015, 2016, 2017. Úspěšnější už je jenom Michael Schumacher se sedmi vítězstvími.

“Předchozí vítězství nenabízí žádné garance pro letošní rok,” řekl Wolff, který připomněl trápení Mercedesu na nejměkčí sadě pneumatik od dodavatele Pirelli – růžové hyper-měkké. “musíme vytěžit maximum ze všech specifikací pneu, včetně hyper-měkké.”

Šéfinženýr Mercedesu Andrew Shovlin přiznal, že růžová pneu je jakousi slabinou týmu a zamaskovat to pomohl charakter trati v Monaku.

Diskuse k článku

Napsat komentář