Mercedes: Ecclestone by měl nechat některé věci jiným, třeba marketing formule 1

Šéf Daimleru Dieter Zetsche si myslí, že jednou z příčin poklesu zájmu o formuli 1 je nevyužitý marketingový potenciál. Ecclestone nemůže stíhat vše.

2 Štítky: Bernie Ecclestone Dieter Zetsche Mercedes Zveřejněno 30. 07 2014 — Jan Pastorek

Šéf Daimleru Dieter Zetsche si myslí, že jednou z příčin poklesu zájmu o formuli 1 je nevyužitý marketingový potenciál. Ecclestone nemůže stíhat vše.

Ve vztahu k formuli 1 zaznívá čím dal hlasitější kritika, protože se drží starého obchodního modelu prodeje výhradně televizních práv a neuchopila nová média. Podle Zetscheho by s tím měli něco dělat odborníci na danou problematiku.

„Ve které společnosti musí a dokáže úplně všechno dělat šéf?“ ptal se v rozhovoru pro list Frankfurter Allgemeine. „Dokážu si představit, že by měl marketing formule 1 v nových médiích na starost profesionál. To by nijak nezpochybnilo roli Bernieho Ecclestona.“

„Otázka marketingu a digitalizace má stále velký potenciál, který je třeba využít. Nezávisle na vedení je třeba dosáhnout vývoje v tomto směru.“

Sám Ecclestone ovšem nezůstal bez kritiky. Mercedesu vadí, jakým způsobem je nastaveno přerozdělování příjmů mezi týmy, má totiž nárok na mnohem menší bonusy než Ferrari a Red Bull.

Diskuse k článku

Napsat komentář