McLaren zavádí reklamní revoluci: dynamicky se měnící loga sponzorů

McLaren přináší průkopnickou technologii digitální reklamy do vozů formule 1: loga sponzorů se budou měnit podle potřeby v reálném čase.

Štítky: McLaren Zveřejněno 20. 10 2022 — GPF1.cz

Tým McLaren Racing dnes oznámil novou dohodu se společností Seamless Digital. Tato průkopnická spolupráce přináší nejnovější metody digitální reklamy – možnost dynamicky měnit značku na vozech formule 1 během závodního víkendu, což je v seriálu premiéra. McLaren bude po zbytek sezuny 2022, počínaje Velkou cenou USA, provozovat systém dvou displejů kolem kokpitu na svých vozech MCL36 pro páteční tréninky.

Tato špičková technologie bude mít premiéru exkluzivně u jednoho z oficiálních partnerů McLarenu a umožní mu dynamicky měnit jeho značky na obou vozech.

Tým displeje, které podle všeho mají jen minimální dopad na celkovou váhu vozu, nasadí zatím je do pátečních tréninků

Louise McEwen, výkonná ředitelka pro značku a marketing McLaren Racing, řekla:

“Jsme rádi, že můžeme spolupracovat se společností Seamless Digital na uvedení jedné z nejzajímavějších inovací v oblasti digitální reklamní technologie. Možnost střídat různé značky na našich vozech je v této oblasti převratná a těšíme se na to, jaký to bude mít dopad na širší odvětví.”

Mark Turner, zakladatel a generální ředitel společnosti Seamless Digital, uvedl:

“Jsme rádi, že můžeme představit tuto technologii, která představuje další krok v budoucnosti marketingu v motorsportu. Možnost měnit značku na voze formule 1 v reálném čase poskytne týmům a partnerům větší flexibilitu a hodnotu. Naše technologie umožňuje značkám více kreativních možností, jak komunikovat situačně relevantní sdělení.”