Marussia i Caterham řešily technické problémy, nejlepší byl Bianchi

Bianchi byl spokojen. Chiltona dopoledne trápila elektronika. Kobajaši měl potíže s přetáčivostí, Ericsson kvůli potížím s hydraulikou plynu nevyjel vůbec.

Štítky: Caterham Cedrik Staudohar John Booth Jules Bianchi Kamuj Kobajaši Marcus Ericsson Marussia Max Chilton Zveřejněno 19. 07 2014 — Filip Fikejz

Bianchi byl spokojen. Chiltona dopoledne trápila elektronika. Kobajaši měl potíže s přetáčivostí, Ericsson kvůli potížím s hydraulikou plynu nevyjel vůbec.

Marussia

Jules Bianchi obsadil osmnácté místo a s kvalifikací na Velkou cenu Německa na Hockenheimu byl celkem spokojen. „Ve svém druhém rychlém kole jsem udělal drobnou chybu a možná ztratil desetinu, ale jinak si myslím, že jsme auto dostali na maximum,“ věří. „Jsem před těmi, před kterými potřebuji být, a blízko Sutilovi, takže myslím, že si tu můžeme užít opravdu dobrý závod. Počasí je celkem výzva, ale zítra to může být jiné.“

Max Chilton byl sice spokojen s odvedenou prací, ale jedenadvacáté místo prý nesplnilo jeho přání. Kvůli problémům s elektronikou  musel vynechat polovinu třetího tréninku, ale v kvalifikaci se to prý projevilo méně, než čekal. „Není to špatné, ale je to trochu frustrující, auto mělo větší možnosti. Jsem si jistý, že zítra v závodě se můžeme zlepšit. Samozřejmě musíme počkat, co přinese počasí,“ zhodnotil.

Šéf týmu John Booth se radoval především ze zlepšeného vyvážení, které bylo třeba změnit kvůli vynucené úpravě zavěšení. Litoval Chiltonových problémů a zhodnotil, že změny v pravidlech zřejmě pomohly Sauberu. „Nemáme jejich rychlost. Naopak se zdá, že jsme se přiblížili Lotusu a udrželi náskok před Caterhamem. Předpověď na zítřek je smíšená, ale v každém případě je naším cílem posunout se oproti našim kvalifikačním pozicím,“ uvedl.

Caterham

Kamuj Kobajaši obsadil dvacáté místo. Na začátku třetího tréninku se potýkal s nedotáčivostí, ale problém se podařilo vyřešit. „Teplota tratě se před začátkem kvalifikace trochu zvedla, ale zůstali jsme u plánu vyjet dvakrát na super měkkých pneumatikách. První výjezd byl OK, ale věděl jsem, že jsem mohl trochu víc zabrat. Když byla kvalifikace zastavena po Lewisově havárii, upravili jsme strategii na jedno rychlé kolo, znovu na super měkkých,“ vysvětloval. „Myslím, že jsem z auta dostal, co jsem mohl. Auto bylo přetáčivé v posledním sektoru a pneumatiky se dost opotřebovávaly, trápil jsem se se zadní částí a nezlepšil se. Všechno se rozhodne v neděli. Počasí by mohlo být trochu jiné, doufejme, že to bude další bláznivý den. To by nám dalo šanci, ale ať se stane cokoliv, budeme dál tlačit a snažit se v Německu absolvovat dobrý závod.“

Marcus Ericsson do kvalifikace nenastoupil a do závodu odstartuje z posledního místa. „Ve třetím tréninku jsem měl problémy s vyvážením a poté s hydraulikou plynu. Bohužel jsem kvůli tomuto problému nemohl vyjet v kvalifikaci, což je pochopitelně zklamání. Chlapi v garáži se maximálně snažili to opravit, je to obecně náročné a v tomto horku ještě náročnější, nedokázali to,“ litoval. „I přes tento problém myslím, že zítra to bude OK, v posledních závodech jsme se zlepšili. Auto se tu obecně chová lépe.“

Cedrik Staudohar z Renaultu ujistil, že problém s Ericssonovým vozem se podařilo identifikovat a v závodě by mělo být vše v pořádku.

Diskuse k článku

Napsat komentář