Lotus ukázal E23

Bez předchozího upozornění Lotus uvolnil počítačové snímky svého letošního monopostu.

10 Štítky: Lotus Zveřejněno 26. 01 2015 — Jan Pastorek

Bez předchozího upozornění Lotus uvolnil počítačové snímky svého letošního monopostu.

Zatímco loni měl Lotus nejextravagantnější nos ze všech, letos zmizely všechny výstupky a vizuálně je konzervativní.

„E23 Hybrid představuje novou éru pro tým Lotus nejen díky přechodu na pohonnou jednotku Mercedes-Benz, ale také protože je to výsledek rušné zimy v zákulisí,“ uvedl ředitel stáje Matthew Carter.

„Jako tým věříme, že nový vůz spolu s posílením závodního týmu přinese obrovský skok vpřed, a před novou sezónou jsme plní optimismu. Je čas hodit zklamání z loňské sezóny za hlavu a těžit z 12 měsíců tvrdé práce, jsme připraveni se vrátit ke svému zaslouženému místu na vrcholu sportu.“

Změny na voze popsal technický ředitel Nick Chester.

„Dosáhli jsme velkého pokroku v aerodynamickém tunelu a také v oblasti sesazení jednotlivých dílů a chlazení. Očekáváme, že E23 bude podávat mnohem, mnohem lepší výkony než jeho předchůdce. Co se týče novinek, tak obrovskou změnou pro nás byl dodavatel motoru. Nejde jen o výkon, ale také o spolehlivost, využitelnost, kompletaci a chlazení.“

„E22 mělo dobrá čísla v aerodynamickém tunelu, i když bylo těžké využít jeho potenciál, takže jsme více pozornosti věnovali tomu, aby se vůz dal lépe přizpůsobit. Co se týče zavěšení kol, loni jsme dostali ránu, když uprostřed roku došlo k zákazu propojeného zavěšení (FRIC).“

„Zavěšení E23 bylo navrženo podle upravených pravidel, takže jsme se nesnažili předělat systém, který původně měl fungovat jinak. V průběhu roku jsme se hodně naučili v mnoha oblastech vozu, takže jsme využili hodně znalostí.“

„Víme, že jsme udělali velký krok vpřed. Jak se našemu autu bude dařit vůči konkurenci, se nedozvíme, dokud nepojedeme Grand Prix, ale určitě očekáváme, že bude mnohem konkurenceschopnější než loni.“

[youtube id=“LXGNFQnMOCo“]

Fotogalerie

[wppa type=“content“ album=“117″]Any comment[/wppa]

Diskuse k článku

10 komentářů: “Lotus ukázal E23”

  1. Rendy napsal:

    Ale jo, celkem to jde, aspoň nemá „chobot“. 😉

  2. ej_kej_ej napsal:

    Variotek: Právě naopak takhle vypadal auta 90. let

    Nesouhlas. Krom sklonu nosu (nikoli ovšem tvaru nosu) na tom vozu nic 90 léta nepřipomíná.
    Zcela jiný airbox, přední křídla jsou ve srovnání s těmi z 90 let přímo futuristická, zadní křídla naopak primitivní (vzpomeň si třeba na Jordan 191 kolik pater měl, absence hlavního nosníku etc). Bočnice a tvarování kapoty ala coca cola láhev je taky zcela jinde než v 90 letech. Nos samotný má ostré hrany, chybí rozměrné deflektory mezi přednímy koly a bočnicemi. Prostě nic.

  3. Palo71 napsal:

    Variotek:
    No takhle sem si to představoval bez rypáků!

    Souhlas. Ještě pryč radlice na snih a bude to formule.

  4. snebka napsal:

    Variotek: Právě naopak takhle vypadal auta 90. let

    No já nevím tak se mi to moc nelíbí jak už jsem někde psal vypadá to jak F3.Snad se dočkám ještě něčeho pěknějšího :mrgreen:

  5. Carp.man78 napsal:

    Desing vypadá jednoduše ale celkem elegantně 😀

  6. Variotek napsal:

    airlive123: Chobot to sice nemá, ale hezký to taky není…je to nudný, hranatý, hubený, jak nějaká amatérská série

    Právě naopak takhle vypadal auta 90. let

  7. wrt napsal:

    Niekto by mohol konečne ukázať auto, namiesto kreslených obrázkov a modelov.

  8. airlive123 napsal:

    Ondra:
    Konečně někdo, kdo nemá chobot.

    Chobot to sice nemá, ale hezký to taky není…je to nudný, hranatý, hubený, jak nějaká amatérská série 👿

  9. Ondra napsal:

    Konečně někdo, kdo nemá chobot. 😉

  10. Variotek napsal:

    No takhle sem si to představoval bez rypáků!

Napsat komentář