Lotus čekal, že bude v Monaku rychlejší. Zaskočily ho pomalé zatáčky

Technický ředitel Lotusu Nick Chester přiznal, že Monako odhalilo jednu nečekanou slabinu vozu E22.

1 Štítky: Lotus Zveřejněno 3. 06 2014 — Jan Pastorek

Technický ředitel Lotusu Nick Chester přiznal, že Monako odhalilo jednu nečekanou slabinu vozu E22.

Grosjean přivezl v Monte Carlu letošní teprve druhé týmové body, přesto Lotus nebyl s výkonností vozu spokojený.

„Upřímně, očekávali jsme, že v Monaku budeme celkem rychlí,“ uvedl Chester. „Pointa byla, že jsme rychlostně ztráceli v pomalých zatáčkách. Takže se domníváme, že ztrácíme s mechanickou přilnavostí, což může být vina zavěšení, včetně chování auta při jízdě přes hrboly, nebo se nám nedaří dostat pneumatiky do správného provozního okna.“

A to je slabina, kterou se v Enstonu snaží co nejrychleji odstranit. „Naší odpovědí mimo jiné je práce na zavěšení před odjezdem do Kanady, abychom přišli na to, jestli to dokážeme napravit.“

„Budeme mít nový komplet pro střední přítlak a také pár nových mechanických dílů, jeden z nich snad vylepší přilnavost šasi. Také budeme mít menší úpravu kompletu chlazení, která nám trochu zvýší přítlak.“

Ale v Montrealu jsou důležité dlouhé rovinky, takže Chester žádný nadprůměrný výsledek neočekává.

„Asi to bude náročné. Na jedné straně budeme mít měkké a super měkké pneumatiky, které by pro nás měly být lepší. Na straně druhé má Kanada dlouhé rovinky, které dle našeho názoru nebudou pro nás dobré.“

„Také je tam několik náročných brzdných bodů a v některých letošních závodech jsme cítili, že naše brzdění není tak dobré, jak by mělo. Takže co se týče E22, bude to o rovnováze mezi dobrou výkonností na měkčích pneumatikách a případné ztrátě kvůli výkonu motoru a při brzdění.“

Diskuse k článku

Napsat komentář