Loňská GP Miami přilákala stovky milionů dolarů, pořádají se luxusní večeře

Formule 1 v Miami vygenerovala solidní vedlejší příjmy. Kuchaři pořádají luxusní párty.

Štítky: GP Miami Zveřejněno 12. 03 2023 — GPF1.cz

V loňském roce přinesl první ročník Velké ceny Miami do města údajně 350 milionů dolarů.

Návštěvníci závodů utratili v průměru 1940 dolarů na osobu, což je téměř dvojnásobek výdajů typického miamského turisty.

Poptávka po vstupenkách na velké ceny od loňského roku vzrostla, takže přibylo 3 000 míst na tribunách, celkem 56 000 míst.

Vstupenky budou druhé nejdražší na mistrovství světa F1, hned po vstupenkách na listopadovou Velkou cenu Las Vegas. Všeobecné vstupné za třídenní permanentky v Miami začíná na 590 dolarech, ceny míst k sezení obvykle přesahují 1 000 dolarů v závislosti na lokalitě. Vstup do Paddock Clubu bude stát více než 10 000 dolarů.

V souvislosti s velkou cenou se koná luxusní gurmánská akce.

Šéfkuchař Mario Carbone loni prohlásil, že chce uspořádat historickou večeři, která bude dostatečně okázalá, aby odrážela neobyčejný rozsah a dosah zahajovacího závodu F1 v Miami. Loňským výsledkem byl popup nazvaný Carbone Beach – odnož Carboneho impéria, které vyrábí telecí parmazán -, který po čtyři večery přitahoval vysoce postavené hosty včetně Davida Beckhama, LeBrona Jamese a Dereka Jetera. Na večeři přišel miliardář Stephen Ross, předseda představenstva společnosti Related Cos., který sází na jižní Floridu. Přišly i sestry Williamsovy. Vstupenky stály 3 000 dolarů za místo a zahrnovaly jídlo, nápoje a zábavu.

Letos chtějí šéfkuchař a jeho partneři zažít ještě okázalejší večírek.

Carbone Beach zvýší počet volných míst za noc na 400, oproti více než 200 místům v loňském roce, kdy se vrací do Miami, kde se koná velká cena F1. Ledové sochy budou ještě propracovanější a pojmou ještě více táců toro a uni.

“Tomahawk rib-eye steak už zraje,” říká Jeff Zalaznick, spoluzakladatel společnosti Major Food Group, která Carbone provozuje. “Kaviárových ruliček je víc, než kdokoli může sníst.”

Stoly budou vybaveny šampaňským, starým burgundským a lahvemi tequily. V kuchyni bude každý večer vařit sám Mario Carbone.

Cena vstupenky se nezměnila. Místo konání a účinkující zatím nebyli oznámeni, ale akce bude podobná původní extravaganci na pláži: prostor bude osazen lustry a vyzdoben vozy F1. V loňském roce vystoupila celá škála účinkujících od Andrey Bocelliho přes Kygo až po Nas. Sponzorem akce bude opět společnost American Express Co. a vstupenky si budou moci zakoupit pouze držitelé karet.

Jídelní lístek bude opět odrážet směs klasických pokrmů Carbone, jako jsou pikantní rigatoni s vodkou, krevety jumbo a salát Caesar, přičemž další možnosti budou vytvořeny přímo pro tuto party, říká Zalaznick. Kromě restaurací Carbone patří do impéria skupiny newyorské podniky jako Grill v Seagram Building a nová restaurace Torrisi Italian Specialties v Soho a pobočky Sadelle’s po celém světě od Dallasu po Rijád.