Leclerc v druhém dni nejrychlejší. Gasly boural
Charles Leclerc navazuje na týmového kolegu.
Nejdůležitější události dopolední části druhého dne testů:
- Alex Albon udělal v prvním rychlém kole hodiny a skončil v kačírku
- Ricciardovi se utrhl kus zadního křídla na dlouhé rovince při použití DRS. Vůz se roztočil a Ricciardo skončil pár centimetrů od bariéry.
- Red Bull byl aktivní ve zkoušení odlišných řešení předního křídla, ale například i bočních zrcátek
- Nejrychlejším byl Charles Leclerc, který použil žlutou sadu C3, stejně jako Vettel včera
The moment Ricciardo lost his DRS flap! Seems like some structural failure in the DRS attachment system. pic.twitter.com/ESrgsB5TLN
— F1Writers™ (@f1writers) 19. února 2019
Karun Chandhok, bývalý pilot F1 a momentálně televizní expert, nabízí svůj názor na jednotlivé vozy. „Ráno jsem sledoval dění mezi první a devátou zatáčkou. Ferrari vypadá velmi dobře a stabilně, co se změny směru týče. Zdá se, že hlavně zadní část vozu je hodně stabilní.
Mercedes vypadá pořád o něco lépe při přejíždění obrubníků, například v sedmé zatáčce, a jeho trakce je vynikající. Hamilton v rychlé deváté zatáčce přes velké množství paliva vypadal nejvíce sebejistě ze všech.
Převodovka a motor Hondy se zdají co do zvuku mnohem sehranější. Jsem si jistý, že Gasly jezdil s velkým množstvím paliva. Red Bull vypadá dobře vyvážený. Už klasicky má dobrou přední nápravu, takže se mu daří v pomalých a středně rychlých zatáčkách. Gasly chodil díky tomu hodně pozdě na brzdy v první a čtvrté zatáčce.
Nejlépe ze středu pole vypadá Alfa – dobře vyvážená a solidní ve středně rychlých zatáčkách.“
Nejdůležitější události odpolední části druhého dne testů:
- Williams nezasáhl ani do dnešního dne, tým očekává, že vyjede někdy zítra v pozdním odpoledni. Kromě toho je vůz v garáži pouhým modelem, nejedná se o pravý letošní monopost
- Pietro Fittipaldi dokončil program Haasu, Kevin Magnussen nemohl pokračovat pro problémy se sedačkou
- Pierre Gasly naboural a poškodil zadní část svého vozu
- Leclerc si udržel vedoucí pozici z rána, ujel více než 150 kol.
- I když zatím Mercedes nebyl příliš vidět, tak odjel nejvíce okruhů
Diskuse k článku