Räikkönen zůstává u Ferrari

Ferrari ve středu v podvečer oficiálně potvrdilo, že Kimi Räikkönen zůstává u týmu Ferrari i pro příští rok.

20 Štítky: Ferrari Kimi Räikkönen Zveřejněno 19. 08 2015 — Tomáš Richtr

Ferrari ve středu v podvečer oficiálně potvrdilo, že Kimi Räikkönen zůstává u týmu Ferrari i pro příští rok. Mistr světa z roku 2007 tak bude týmovým kolegou Sebastiana Vettela druhou sezonu v řadě.

Ferrari Räikkönena potvrdilo ještě před Velkou cenou Belgie, která předchází domácímu závodu týmu na italské Monze.

Že Kimi Räikkönen zůstane u Ferrari, předpovědělo 46,8 % procenta čtenářů v exkluzivní anketě GPF1.cz. 31 % fanoušků předpokládalo, že jej vystřídá Fin Valtteri Bottas a 18 % očekávalo příchod Nika Hülkenberga.

[youtube id=“xb7ZoCvFov4″ width=“620″ height=“360″]

Diskuse k článku

20 komentářů: “Räikkönen zůstává u Ferrari”

  1. Seb_fan napsal:

    Udělalo mi to hroznou radost a to video taky. 🙂 Doufám, že příští rok udělá Ferrari auto na titul a Kimi i Sebastian si to pěkně rozdají na dráze! 😀

  2. ej_kej_ej napsal:

    alberto.ascari: Otázka byla v čem je lepší dnes oproti roku 2009.

    Nic víc, nic míň, IMHO.

    jenže to jsi nepopsal v čem je proti 2009 lepší Kimísek, ale vůz….tudíž v souvislosti s dotazem na který jsi reagoval nic víc než nic. A to tehdy od Massy nedostával takovou čočko jako letos od Vettela – a těžko bychom hledali dalšího jezdce v poli, který by byl svým kolegou takhle drcen (a to Vettel loni dostával taky co proto)…IMHO

  3. alberto.ascari napsal:

    ej_kej_ej: Hele a co takhle srovnávat jej s Massou? To co jsi vypsal jaksi postrádá smysl…a tvrzení že to je dnes „mnohem lepší“ je naprostý nesmysl odtržený od reality. V době kdy Massa tehdy boural v Maďarsku, tak měl Kimísek proti Brazilci polovinů bodů….stejně jako letos ve srovnání s Vettelem. A to nemluvím o kvaldách, kde je Fin snad už i pro smích.

    Otázka byla v čem je lepší dnes oproti roku 2009.

    Nic víc, nic míň, IMHO.

  4. ej_kej_ej napsal:

    alberto.ascari: Mnohem lepší.

    Když pominu nějaká „soft“ – pocitová měřítka, jako je motivace, přístup k týmu a závodění, určitá vyzrálost, porovnal bych výsledky.

    2009/2015

    AUS 15 – Ret
    MAL 14 – 4
    CHN 10 – 4
    BHR 6 – 2
    ESP Ret – 5
    MON 3 – 6
    TUR 9 – CAN 4
    GBR 8 – AUT Ret
    HUN 2 – Ret

    Podle starého bodování 19b/2009 vs 29b/2015, + v roce 2015 bodoval ve všech dokončených závodech.

    V něm je ještě rychlost, doufám, že bude i víc stability a méně pechů, zaslouží si to, koneckonců, je to náš poslední mistr světa.

    Hele a co takhle srovnávat jej s Massou? To co jsi vypsal jaksi postrádá smysl…a tvrzení že to je dnes „mnohem lepší“ je naprostý nesmysl odtržený od reality. V době kdy Massa tehdy boural v Maďarsku, tak měl Kimísek proti Brazilci polovinů bodů….stejně jako letos ve srovnání s Vettelem. A to nemluvím o kvaldách, kde je Fin snad už i pro smích.

  5. alberto.ascari napsal:

    Jura:
    Mě by zajímalo o co je teď Räikkönen lepší než když se ho Ferrari v roce 2009 zbavovalo ?

    Mnohem lepší.

    Když pominu nějaká „soft“ – pocitová měřítka, jako je motivace, přístup k týmu a závodění, určitá vyzrálost, porovnal bych výsledky.

    2009/2015

    AUS 15 – Ret
    MAL 14 – 4
    CHN 10 – 4
    BHR 6 – 2
    ESP Ret – 5
    MON 3 – 6
    TUR 9 – CAN 4
    GBR 8 – AUT Ret
    HUN 2 – Ret

    Podle starého bodování 19b/2009 vs 29b/2015, + v roce 2015 bodoval ve všech dokončených závodech.

    V něm je ještě rychlost, doufám, že bude i víc stability a méně pechů, zaslouží si to, koneckonců, je to náš poslední mistr světa.

  6. Jura napsal:

    Mě by zajímalo o co je teď Räikkönen lepší než když se ho Ferrari v roce 2009 zbavovalo ?

  7. puffy napsal:

    Tomáš Richtr:
    Mým názorem je, že Heidfeld je jedním z velmi přeceňovaných pilotů.

    Nesuhlasim. Podla mna bol na rovnako spickovej urovni ako Kimi. Len mal obrovsku smolu na timy.

  8. beniczech napsal:

    Nesouhlasím 🙂 Kdo na ty závody tehdy koukal pořádně, musel vidět, že vždy z té plečky vyždímal vše, co mohl. Samozřejmě BMW plečka nebyla, to byl solidní vůz, ale na vítězství neměl, Kubica měl v Kanadě 08 haluz a hlavně tehdy to vítězství bylo Nickovo (musím to takhle pitomě napsat, vím, že coby kdyby… ale objektivně vzato ano). Navíc byl velmi spolehlivý, uměl se vyhýbat kolizím a uměl dovézt body. A když už jsem zmínil Kubicu, tak to byl tak uznávaný jezdec a přitom s Nickem ty výsledky měli vždy podobné. Takže bych neřekl, že je Nick přeceňovaný, je to velmi dobrý jezdec.

    Tomáš Richtr:
    Mým názorem je, že Heidfeld je jedním z velmi přeceňovaných pilotů.

  9. ej_kej_ej napsal:

    Tomáš Richtr:
    Mým názorem je, že Heidfeld je jedním z velmi přeceňovaných pilotů.

    Může být, i když v lepším voze seděl jen jednu sezonu vedle Kubicy a i tomu to jediné vítězství musel darovat. Ale takových bylo a bude…Ovšem jestli je/byl Heidfeld velmi přečeňovaný pilot, tak jaký pak je Räikkonen? Vždyž poslední dvě sezony bere plat jako opravdový top pilot a to má s prominutím výsledky vedle kterých by zářil snad i ten Heidfeld. A jak by si oba vedli, kdyby tehdy do mekáče šel Nick, kterému zase jen tak pro srandu neříkali Quick Nick, neví nikdo, ale třeba by to dopadlo stejně, jen v opačném garde.

    alberto.ascari: Nemýlím li se, druhá nebo třetí nejdelší kariéra v F1 bez výhry.

    Asi se nemýlíš, ale vzhledem na to kde a na čem jezdil na tom není nic, za co by se musel hanbou zkroucet…určitě ne tak, jak by se měl hnabou zkroucet za poslední dvě sezony mistr „Nechte mě, já vím co dělám“

  10. alberto.ascari napsal:

    Tomáš Richtr:
    Mým názorem je, že Heidfeld je jedním z velmi přeceňovaných pilotů.

    Nemýlím li se, druhá nebo třetí nejdelší kariéra v F1 bez výhry.

  11. Tomáš Richtr napsal:

    Mým názorem je, že Heidfeld je jedním z velmi přeceňovaných pilotů.

    ej_kej_ej: A dnes nikdo nepíše že nebýt toho, nebo tamtoho, tak je Heidfeld x-násobný mistr světa.

  12. alberto.ascari napsal:

    Tomáš Richtr:
    Titul v roce 2007 si samozřejmě prohrál McLaren sám. Navíc Kimi potřeboval pomoc od Felipeho, což málokdo cení – na domácí půdě!

    Ale Kimi měl mít už dnes x titulů, nebýt té neschopnosti McLarenu v letech před tím

    Objektivitu!

    Není co dodat.

    Samozřejmě, velká radost, že RAI pojede ještě rok za naše barvy, přestože jsem sám tomu moc nevěřil. Někde jsem četl, že se prý čeká na Verstappena, to by nemuselo být špatné složení v roce 2017. Osobně, nejraději bych po RAI tam viděl RIC, ale mám takový pocit, že čtyřnásobný přece bude moci dle smlouvy mluvit do složení týmu. A něco mi říká, že bez RIC by se obešel.

  13. ej_kej_ej napsal:

    Variotek: Napiš mě (krom Kekeho Rosberga) jméno mistra světa, který nevyhrál v týmu který měl nejlepší vůz…

    Piquet 81´a hlavně 83´, Prost 86´….třeba

    Tomáš Richtr:
    Ale Kimi měl mít už dnes x titulů, nebýt té neschopnosti McLarenu v letech před tím

    Objektivitu!

    Räikkonen měl když pominu Ferrari 2003 a Renault 2005 nadprůměrně spolehlivý vůz, těch nespolehlivých a pomalejších tam bylo daleko víc. Po první sezoně u Sauberu jezdil jen u top týmů a ano, aji Lotus v r.2012 měl top vůz. V r. 2003 mu nová bodovací pravidla a selhání Šumáka v posledním závodě dala takovou šanci, že se o ní nedá napsat nic jiného než to, že ji promrhal. Tak to vidím já, molžná neobjjektivně, ale pořád objektivněji než spílat na neschopnost týmu do kterého se mimochodem dostal nevzdory tomu, že u Sauberu nedokázal porazit Heidfelda, což byl původně jezdec který měl jít do McLarenu. A dnes nikdo nepíše že nebýt toho, nebo tamtoho, tak je Heidfeld x-násobný mistr světa.

  14. snebka napsal:

    snebka: Ty jsi asi ve světě F1 novej co .Kimi už možná není tak rychlé jak byl v polovině minulého desetiročí, ale jestli si sledoval poslední závody(evidentně ne) tak rychlost na to určitě má.
    Taky nemám rád tu ubrečenost lidí, že si jezdec ten titul nezasloužil.Takže pilot co vyhrál nejvíce závodů v sezóně si to nezaslouží?Opravdu?
    V Mexiku vedl ještě kolo před cílem a jel si pro další titul mistra světa.Vypadl.A protože Bandini“náhodou“ trefil Hilla tak si dojel pro titul Surtees.Neslyšel jsem a ani jsem nikde nečetl, že by si to Surtees nezasloužil….

    kolo před cílem vedl pochopitelně Clark 😀

  15. snebka napsal:

    The_NooB:
    Dobře! Někdo tu vodu nosit musí, a kdo je na to lepší, než tohle trdlo? Ten jediný titul mu přihráli 3 šikovní kluci z McLarenu – Alonso, Dennis a nově příchozí Hamilton. Resp. jejich vlastnosti:

    1) arogance – Alonso se v té době vznášel v oblacích (koneckonců oprávněně, právě sesadil z trůnu legendu, to ale pořád nebyl důvod dělat to, co dělal) + vztek, že něčí mazánek přijde do F1 a hned se mu dostává takového luxusu (v tom druhém případě to naprosto chápu)

    2) neschopnost vedení vlastního týmu (+ možná ještě ztrach z nečího papínka)

    3) namachrovanost rozmazleného protekčního fracíčka, kterému záda kryl papínek

    Tento rádoby jezdec nikdy nejezdil nijak vyjímečně. Obyčejný průměrný jezdec. Ostatně jako drtivá většina startovního roštu. Dnes se těží pouze z toho, kdo v čem jezdí.

    Ty jsi asi ve světě F1 novej co 😛 .Kimi už možná není tak rychlé jak byl v polovině minulého desetiročí, ale jestli si sledoval poslední závody(evidentně ne) tak rychlost na to určitě má.
    Taky nemám rád tu ubrečenost lidí, že si jezdec ten titul nezasloužil.Takže pilot co vyhrál nejvíce závodů v sezóně si to nezaslouží?Opravdu?
    V Mexiku vedl ještě kolo před cílem a jel si pro další titul mistra světa.Vypadl.A protože Bandini“náhodou“ trefil Hilla tak si dojel pro titul Surtees.Neslyšel jsem a ani jsem nikde nečetl, že by si to Surtees nezasloužil….

  16. Kimi fan napsal:

    Tomáš Richtr:
    Titul v roce 2007 si samozřejmě prohrál McLaren sám. Navíc Kimi potřeboval pomoc od Felipeho, což málokdo cení – na domácí půdě!

    Ale Kimi měl mít už dnes x titulů, nebýt té neschopnosti McLarenu v letech před tím

    Objektivitu!

    Naprosto souhlasím 🙂

  17. Kimi fan napsal:

    Variotek: Napiš mě (krom Kekeho Rosberga) jméno mistra světa, který nevyhrál v týmu který měl nejlepší vůz…

    Titul Kekeho bych raději vůbec nezmiňoval. V sezóně 82 se jednak zabil Villeneuve ale hlavně se zmrzačil Pironi a nejel poslední 4 závody. I přesto ho „porazil“ Keke o pouhých 5 bodů ….. Větší haluz asi v historii F1 nenajdeš 😀 😀

  18. Tomáš Richtr napsal:

    Titul v roce 2007 si samozřejmě prohrál McLaren sám. Navíc Kimi potřeboval pomoc od Felipeho, což málokdo cení – na domácí půdě!

    Ale Kimi měl mít už dnes x titulů, nebýt té neschopnosti McLarenu v letech před tím 🙂

    Objektivitu!

  19. Variotek napsal:

    The_NooB:
    Dobře! Někdo tu vodu nosit musí, a kdo je na to lepší, než tohle trdlo? Ten jediný titul mu přihráli 3 šikovní kluci z McLarenu – Alonso, Dennis a nově příchozí Hamilton. Resp. jejich vlastnosti:

    1) arogance – Alonso se v té době vznášel v oblacích (koneckonců oprávněně, právě sesadil z trůnu legendu, to ale pořád nebyl důvod dělat to, co dělal) + vztek, že něčí mazánek přijde do F1 a hned se mu dostává takového luxusu (v tom druhém případě to naprosto chápu)

    2) neschopnost vedení vlastního týmu (+ možná ještě ztrach z nečího papínka)

    3) namachrovanost rozmazleného protekčního fracíčka, kterému záda kryl papínek

    Tento rádoby jezdec nikdy nejezdil nijak vyjímečně. Obyčejný průměrný jezdec. Ostatně jako drtivá většina startovního roštu. Dnes se těží pouze z toho, kdo v čem jezdí.

    Napiš mě (krom Kekeho Rosberga) jméno mistra světa, který nevyhrál v týmu který měl nejlepší vůz…

  20. The_NooB napsal:

    Dobře! :mrgreen: Někdo tu vodu nosit musí, a kdo je na to lepší, než tohle trdlo? :mrgreen: Ten jediný titul mu přihráli 3 šikovní kluci z McLarenu – Alonso, Dennis a nově příchozí Hamilton. Resp. jejich vlastnosti:

    1) arogance – Alonso se v té době vznášel v oblacích (koneckonců oprávněně, právě sesadil z trůnu legendu, to ale pořád nebyl důvod dělat to, co dělal) + vztek, že něčí mazánek přijde do F1 a hned se mu dostává takového luxusu (v tom druhém případě to naprosto chápu)

    2) neschopnost vedení vlastního týmu (+ možná ještě ztrach z nečího papínka)

    3) namachrovanost rozmazleného protekčního fracíčka, kterému záda kryl papínek

    Tento rádoby jezdec nikdy nejezdil nijak vyjímečně. Obyčejný průměrný jezdec. Ostatně jako drtivá většina startovního roštu. Dnes se těží pouze z toho, kdo v čem jezdí.

Napsat komentář