Investice se vrací. Jak už nyní vydělal Lewis Hamilton Ferrari miliony
Mánie okolo Lewise Hamiltona v Itálii začala. Sedminásobný šampion již za první den svého působení zvládl vydělat týmu solidní peníze.
První snímky Lewise Hamiltona v barvách Ferrari obletěly celý internet. Situaci nepodcenili jak Ferrari, tak samotný Hamilton a na prezentaci prvních společných chvil si dali velmi záležet.
Vše začalo fotografií, na které stojí Lewis Hamilton v černém kabátu. Za sebou má na ulici Michaela Schumachera dům Enza Ferrariho a ikonický vůz Ferrari F40. Na fotografii je sedm oken a dveře. Značí to, že má v Maranellu sedminásobný mistr svět otevřené dveře k rekordnímu osmému titulu?
Můžeme s přehledem říci, že tato fotografie je již nyní ikonickou. S počtem 5.5 milionů “lajků” na Instagramu je nyní nejúspěšnějším příspěvkem s tématikou F1. Překonala fotografii Charlese Leclerca z loňské GP Itálie, na které se po oslavách na pódiu fotí s tifosi (4.6 milionu “lajků”).
My se však zaměříme ještě na jeden příspěvek, který přišel o dva dny později. Lewis Hamilton na této fotografii pózuje opřený o zeď, poprvé v barvách Ferrari. Zatímco fanoušci šílí, sponzoři počítají peníze.
Analytická společnost Sponsorlytix vypočítala, že hodnota daného příspěvku činí 412 tisíc dolarů (9.9 milionů korun). Na kombinéze Ferrari jsou k vidění sponzoři Shell, IBM, Puma, VGW, UniCredit, Richard Mille a HP. Největší hodnotu zde má logicky HP, které je titulárním sponzorem Ferrari a své logo má hned na dvou místech.
“Každé umístění loga na Lewisově výstroji přináší neuvěřitelnou hodnotu a ukazuje synergii mezi přítomností sportovců na sociálních sítích a sponzory týmu,” stojí ve vyjádření analytické společnosti.