Honda přiznala “silnou výhodu” v kinetickém motorgenerátou MGU-K

Výkonný šéfinženýr společnosti Honda Racing Corporation a vedoucí projektu formule 1 Tetsushi Kakuda vysvětlil, jak změny předpisů a zmrazení vývoje ovlivnily vývoj nejnovějších pohonných jednotek pro vozy týmů Red Bull a AlphaTauri.

Štítky: Honda Pohonné jednotky Zveřejněno 22. 02 2023 — GPF1.cz

“Domnívám se, že v loňském roce všichni výrobci pohonných jednotek upřednostňovali při vývoji výkon, a stejně tak i my,” řekl Kakuda. “Vynaložili jsme veškeré úsilí, abychom obnovili ztrátu výkonu způsobenou představením paliva E10, které bylo zavedeno změnou předpisů.

V důsledku toho se však vnitřní zatížení motoru oproti předchozímu roku výrazně zvýšilo, a tak byla spolehlivost silně ohrožena. V důsledku toho se během sezóny 2022 objevilo několik problémů, které jsme pro letošní sezónu řešili.”

Kromě řešení stávajících problémů se Honda “připravuje na širší strategie tím, že zjišťuje limity jednotlivých dílů a maximalizuje jejich potenciál” ve svém výzkumném a vývojovém středisku v japonské Sakuře.

“Prohloubili jsme pochopení naší pohonné jednotky, abychom dále optimalizovali řízení a správu energie,” dodal Kakuda. “Dospěli jsme také v oblasti elektrifikačních technologií, kde jsme měli v loňském roce jasnou převahu, zejména v nasazení MGU-K.

Věříme, že jsme plně připraveni na předsezónní testy, které začínají tento týden.”