GP Velké Británie: Co se neslo éterem během závodu
Podívejte se na přepis rádiové komunikace z nedělního klání na Silverstonu. To se neslo ve znamení slovní přestřelky na dálku mezi Vettelem a Alonsem.
Podívejte se na přepis rádiové komunikace z nedělního klání na Silverstonu. To se odvíjelo ve znamení slovní přestřelky na dálku mezi Vettelem a Alonsem.
Byl to Lewis Hamilton, jenž k radosti domácím fanouškům, zvítězil v GP Velké Británie během uplynulého víkendu. Po startu ze šestého místa napravil zpackanou kvalifikaci a na své konto si připsal pátý triumf v letošní sezoně. V případě Mercedesu se však o bezproblémovém závodě dá hovořit jen stěží.
Druhý pilot německé stáje, Nico Rosberg, totiž v důsledku technických potíží šachovnicový praporek nespatřil, a tak příležitost podívat se na stupně vítězů dostali jiní. Lewise Hamiltona na nich doprovodili bezchybní Valtteri Bottas a Daniel Ricciardo.
Katastrofou dopadl závodní víkend v Británii pro Felipeho Massu, jenž musel odstoupit v prvním kole po hrozivě vypadající kolizi s Kimim Räikkönenem.
O zábavu však měli diváci na okruhu i u televizních obrazovek postaráno také v dalších fázích závodu, a měrou vrchovatou se o to zasloužili Sebastian Vettel s Fernandem Alonsem, kteří spolu sváděli boj o průběžné páté místo trvající hned několik kol. Oba dva si při tom nesčetněkrát stihli postěžovat svým závodním inženýrům na nekalé závodní praktiky toho druhého, ať už se jednalo o nedodržování traťových limitů či domnělé nesportovní chování.
Více už ale odhalí následující přepis rádiové komunikace, který byl publikován na stránkách F1Fanatic a z něhož jsme pro vás vybrali to nejlepší.
Kolo | Kdo | Komu | Obsah sdělení |
---|---|---|---|
SR | Mark Temple | Kevin Magnussen | A Kevine, chtěl bys změnu na předním křídle? |
SR | Kevin Magnusse | Mark Temple | Ne, zůstaňme takhle, zůstaňme takhle. |
SR | Lewis Hamilton | Peter Bonnington | Zkontrolujte prosím pravou zadní brzdu. Jde z ní hodně kouře, musel tam bejt nějakej malej oheň. |
SR | David Lloyd | Kimi Räikkönen | OK, připomínám ti box, box. Pokud můžeš dostat nějakou teplotu do pneumatik, bylo by to dobrý. Bottas je kolem deseti vteřin za tebou. |
SR | Marco Schupbach | Adrian Sutil | Zchlaď motor. Standardní řazení nahoru. Zchlaď motor, standardní řazení nahoru a (jeď) na rošt. |
SR | Adrian Sutil | Marco Schupbach | OK. |
SR | Marco Schupbach | Adrian Sutil | Patnáct minut. Patnáct minut do startu. |
SR | Craig Gardiner | Esteban Gutiérrez | Vypni všechny chladicí větráky kvůli národní hymně. |
SR | Jonathan Eddolls | Valtteri Bottas | A hlavní věc na cestě na rošt - teplota, jak říkám, v předních brzdách. A udělej prostě všechno, co můžeš, abys udržel teplotu v brzdách a předních pneumatikách. |
SR | Pastor Maldonado | Mark Slade | (Venezuelan má potíže s indikátory na svém volantu.) Jedna věc - světla na obrazovce jsou dost slabý. Nevidím čísla. Je to víc než normálně. Něco je tu špatně. |
SR | Lewis Hamilton | Peter Bonnington | Očekáváte, že úroveň přilnavosti bude na roštu nižší než v boxový uličce? |
SR | Peter Bonnington | Lewis Hamilton | Lehce, Lewisi. |
ZK | Nico Hülkenberg | Brad Joyce | (Pilot Force Indie dává svému inženýrovi zpětnou vazbu ohledně startu do zaváděcího kola.) Ne moc počátečního točivýho momentu. Příliš málo počátečního točivýho momentu. |
ZK | Brad Joyce | Nico Hülkenberg | Potvrzuju, Nico. Ozvu se ti ohledně toho. Moc počátečního točivýho momentu. |
ZK | Nico Hülkenberg | Brad Joyce | Ehm, ne moc, příliš málo. Příliš málo. |
ZK | Bernadette Collins | Jenson Button | A Jensone, brzdy jsou dobrý. Brzdy jsou dobrý, už žádný další zahřejvání. Žádný další zahřejvání. A žlutá G3, žlutá G3. |
1 | Andrew Murdoch | Felipe Massa | (Krátce po startu došlo k velké kolizi mezi Räikkönenem a Massou, načež byla vyvěšena červená vlajka a závod byl na hodinu přerušen.) OK, Felipe, seš OK? Felipe, seš OK? |
1 | Felipe Massa | Andrew Murdoch | Můžu se takhle vrátit zpátky? Dejte mi vědět, jinak zastavím. |
1 | Xevi Pujolar | Jean-Eric Vergne | (Ke kontaktu došlo rovněž mezi Vergnem a Pérezem.) Řekni nám, jestli máš poškození na předním křídle, Jeve. |
1 | Jean-Eric Vergne | Xevi Pujolar | Nejsem si jistej. Tím poškozením si jistej nejsem, nic jsem odletět neviděl. |
1 | Xevi Pujolar | Jean-Eric Vergne | Bude to box, Jeve. Box pro přední křídlo a pneumatiky. |
1 | Lewis Hamilton | Peter Bonnington | (Ani Hamilton s Vettelem si nenechali po startu příliš místa.) Řízení je nějak lehký. Jen prosím zkontrolujte přední křídlo, a jestli nemám na zbytku auta něco poškozenýho. |
1 | Peter Bonnington | Lewis Hamilton | OK, potvrzuju. |
1 | Lewis Hamilton | Peter Bonnington | Přineste náhradní díly, kluci, jen pro případ. |
1 | Peter Bonnington | Lewis Hamilton | Potvrzuju, Lewisi. Pracujem na tom. |
1 | Sebastian Vettel | Guillaume Rocquelin | OK, zkontrolujte pravej levej roh, co se týče čísel. Měl jsem lehkej dotyk s Hamiltonovým kolem. Taky pojedu blízko boxový zdi, takže pokud byste mohli vykouknout a podívat se na to. Nemyslím, že je to poškozený, ale pokud byste se mohli podívat… |
1 | Guillaume Rocquelin | Sebastian Vettel | Potvrzuju. |
1 | Gianpiero Lambiase | Sergio Pérez | Jo, co se stalo na startu? |
1 | Sergio Pérez | Gianpiero Lambiase | V podstatě jsem stisknul první spojku a nic se nestalo. Neměl jsem vůbec žádnej točivej moment. A pak jsem zkusil stisknout druhou… A v podstatě se nic nestalo. |
1 | Brad Joyce | Nico Hülkenberg | Závod bude restartovanej za safety carem. Tohle je informace, kterou teď máme. |
1 | Max Chilton | ??? | Vím, že vám teď dělá starost asi tak tisíc věcí, ale když ta červená (vlajka) bude trvat ještě dost dlouho, pak samozřejmě i závod bude trvat o dost dýl, a pak je víc času na to, aby přišel déšť. Takže možná jít na tvrdou (směs), dlouhej stint a doufat v déšť? Je to o jednu zastávku míň. Ale samozřejmě je to na vás. |
1 | ??? | Max Chilton | Maxi, potvrzujem všechno, cos řek, ale v tuhle chvíli jsme prosím s naší stategií spokojený. Díky. |
1 | Valtteri Bottas | Jonathan Eddolls | Bude to start za safety carem, jo? |
1 | Jonathan Eddolls | Valtteri Bottas | Správně. Takže to bude jako v… to bylo… jo, Monako. Start za safety carem, uděláme kolo, safety car zajede do boxů a pak je to virtuálně druhý kolo závodu - tohle je první kolo závodu. Takže pro info, nezapomeň, že předjíždět můžeš od tý safety car čáry. |
3 | Gary Gannon | Max Chilton | (Mezitím byla Grand Prix Velké Británie úspěšně restartována.) Pro jízdu točivej moment 7. Pro jízdu točivej moment 7. A v tomhle kole zajedem do boxů kvůli drive through penalizaci. Zvyš teploty pneumatik, zvyš teploty v předních pneumatikách. |
6 | Peter Bonnington | Lewis Hamilton | OK, Lewisi, teď je rozdíl 5,4. Na Nika ztrácíš při brzdění do zatáčky 6. |
8 | Daniel Ricciardo | Simon Rennie | Mám problémy s celkovou přilnavostí. |
8 | Simon Rennie | Daniel Ricciardo | OK, rozuměl jsem. |
9 | Tony Ross | Nico Rosberg | OK, takže zkus dřívější a rychlejší apex v zatáčce 15. |
9 | Peter Bonnington | Lewis Hamilton | Takže Nico brzdí pozdějc, zatáčka 15. A je o půl desetiny rychlejší, sektor 1. Ztráta na 5,5. Seš ve svým safety car okně. |
10 | Adrea Stella | Fernando Alonso | (V desátém kole závodu začala rádiová přestřelka mezi Alonsem a Vettelem ohledně nedodržování limitu tratě.) Varování - zatáčka 18, v zatáčce 18 musíme zůstat na dráze. |
12 | Marcus Ericsson | Angel Baena | (Pilotovi Caterhamu selhalo zavěšení.) Mám poškozený auto. Přední zavěšení, levý. |
12 | Angel Baena | Marcus Ericsson | OK, rozumím. Pokud je bezpečný s tím dojet zpátky, dojeď s tím zpátky. |
13 | Tony Ross | Nico Rosberg | Pořád žlutá (vlajka), žlutá, zatáčky 1, 2. Buď víc progresivní při řízení, zatáčky 1 a 2. A buď si vědom toho, že palivo je na limitu, ale nepřesahuješ ho. V tuhle chvíli jsme v bezpečí. |
14 | Brad Joyce | Nico Hülkenberg | Při příští zastávce, co si myslíš o předním křídle? |
14 | Nico Hülkenberg | Brad Joyce | Vůbec netuším. Protože máme dva velký problémy. Nevím. |
14 | Brad Joyce | Nico Hülkenberg | Potvrzuju. Bojujem s větrem, myslím. Je to vítr. |
14 | Nico Hülkenberg | Brad Joyce | No, možná bych vzal trochu víc přítlaku, protože nedotáčivost ve vysokorychlostních zatáčkách nás absolutně zabíjí. Stabilitu zvládám díky svýmu točivýmu momentu a brzdění motorem. |
14 | Brad Joyce | Nico Hülkenberg | Potvrzuju, Nico. V zatáčce 9 sleduj traťový limity. Traťový limity, zatáčka 9. |
18 | Tony Ross | Nico Rosberg | Takže teď na to, Nico, tvrdě zatlač. Teď na to tvrdě zatlač. Nebude to dlouho. |
18 | Peter Bonnington | Lewis Hamilton | (Hamiltonův první stint bude o trochu delší, než bylo původně plánováno.) Takže budeme cíl +2. Cíl +2. Seš o desetinu rychlejší, sektor 1. |
19 | Jonathan Eddolls | Valtteri Bottas | Skvělej management, Valtteri. Abys pojistil náš den, potřebujem na těhlech pneumatikách jet až do konce jejich životnosti. Takže kolik myslíš zbejvá kol? |
19 | Valtteri Bottas | Jonathan Eddolls | Je těžký mít jasnou (zkomoleno), takže… Myslím si, že opotřebení je OK. Takže to může bejt až 10 kol. |
19 | Jonathan Eddolls | Valtteri Bottas | Potvrzuju, dobrá zpětná vazba. Prostě budem dál sledovat časy na kolo. To je dobrá zpráva. |
20 | Nico Rosberg | Tony Ross | (Mezitím se na Rosbergově voze objevily první náznaky technických potíží, které posléze vedly k jeho odstoupení ze závodu.) Problém s převodovkou při podřazování. |
20 | Tony Ross | Nico Rosberg | Potvrzuju, potvrzuju. Poradím ti. |
21 | Tony Ross | Nico Rosberg | Pořád se na ten problém díváme, Nico. V tuhle chvíli žádný informace. |
22 | Simon Rennie | Daniel Ricciardo | Teď jsi přeskočil několik aut před tebou. Vypadá to s náma dobře. Pěkná práce, kámo. |
22 | Marco Matassa | Daniil Kvjat | Jak jsou na tom pneumatiky? Fáze pneumatik a vyvážení? |
22 | Daniil Kvjat | Marco Matassa | Všechno dobrý. Auto je teď trochu moc na nose. |
23 | Tony Ross | Nico Rosberg | Takže, menu od 10 k 1. Změna nastavení převodovky by měla bejt transparentní. Menu od 10 k 1. |
25 | Jenson Button | Dave Robson | (Vettel nebyl jediný, kdo si stěžoval na Alonsovo permanentní nedodržování traťových limitů.) V posledních dvou kolech Alonso vyjel z tratě v (zatáčce) Copse. |
25 | Dave Robson | Jenson Button | OK, Jensone, rozuměl jsem. Rozuměl jsem. Děláš skvělou práci. |
26 | Peter Bonnington | Lewis Hamilton | OK, Lewisi, tyhle pneumatiky se během kola z boxů zahřejou, takže pro ně navrhujem diferenciál pro nájezdy (do zatáček) 5. Diferenciál pro nájezdy 5. |
26 | Lewis Hamilton | Peter Bonnington | Kluci, tou zastávkou v boxech se netrapte. Ale příště buďme lepší, OK? |
30 | Nico Rosberg | Tony Ross | (Krátce po polovině závodu Rosbergova převodovka vypověděla službu definitivně.) Problém s řazením nahoru v zatáčce 8. |
30 | Tony Ross | Nico Rosberg | Potvrzuju, rozuměl jsem. Díváme se na to. |
30 | Nico Rosberg | Tony Ross | Zvažte, jestli mě nezpomalit, abych to dojel do cíle. |
30 | Tony Ross | Nico Rosberg | Potvrzuju, Nico. Poradíme ti. V tuhle chvíli žádný změny v nastavení převodovky. |
30 | Nico Rosberg | Tony Ross | Protože bych moch přestat tak moc řadit, pokud by bylo potřeba. |
30 | Nico Rosberg | Tony Ross | OK, opravdu mám velký problémy s převodovkou, takže prosím o rady. V tuhle chvíli zůstávám na pětce. Při podřazování jsem ji znova ztratil. |
30 | Tony Ross | Nico Rosberg | Takže, Nico, menu od 10 k 8 a nech to na osmičce. |
30 | Tony Ross | Nico Rosberg | Zůstaň na šestce, Nico. Zůstaň na šestce. |
30 | Tony Ross | Nico Rosberg | Pokud nemáš pohon, zkus řazení, Nico. |
30 | Nico Rosberg | Tony Ross | Jo, v tuhle chvíli nemám pohon. |
31 | Peter Bonnington | Lewis Hamilton | OK, Lewisi, Nico hlásí problém s převodovkou. Má problém s řazením. Takže nic neriskuj. |
31 | Peter Bonnington | Lewis Hamilton | OK, Lewisi, takže Nico se snaží přivízt svoje auto domů. Takže nic neriskuj. Bacha na provoz na trati. |
31 | Peter Bonnington | Lewis Hamilton | OK, Lewisi, náskok na auto na třetím místě je 24 vteřin. |
31 | Nico Rosberg | Tony Ross | OK, zkouším všechno. Můžu udělat ještě něco? |
31 | Tony Ross | Nico Rosberg | OK, v tuhle chvíli ne. Pořád se na to díváme. |
31 | Tony Ross | Nico Rosberg | Jezdecký promeškání 01'. Zkus 'jezdecký promeškání 01'. |
31 | Nico Rosberg | Tony Ross | OK, něco jinýho? |
31 | Tony Ross | Nico Rosberg | Čekej. Máme asi tak 30 vteřin, než to budem muset vypnout, Nico… |
31 | Tony Ross | Nico Rosberg | 20 vteřin, než to budem muset vypnout… |
31 | Tony Ross | Nico Rosberg | OK, takže zastav, zastav. Vypni to. Zastav, zastav. Vypni to, Nico. Zachráníme motor. |
31 | Peter Bonnington | Lewis Hamilton | OK, Lewisi, starej se o auto, jak to jen půjde. Žlutá (vlajka), žlutá, Maggotts/Becketts. Obávám se, že Nico musel zastavit. |
31 | Daniel Ricciardo | Simon Rennie | (Ricciarda zajímá, zda by neměl zajet do boxů pro výměnu pneumatik.) Jaká je naše rychlost? Vyplatí se jet dýl? |
31 | Simon Rennie | Daniel Ricciardo | Díváme se na to, na tu tvoji otázku se teď díváme. |
32 | Simon Rennie | Daniel Ricciardo | Jo, rychlost je pořád dobrá. Seš teď druhej nejrychlejší na trati. Rosberg odstoupil. |
34 | Gary Gannon | Max Chilton | Takže, Maxi, ohledně závodní situace, jelikož jsme byli v boxový uličce, propásli jsme to extra zaváděcí kolo, což nás dostalo do pozice o jedno kolo zpět ve srovnání s polem. Takže oproti Julesovi jsme o jedno kolo pozadu. Budeme na to dál tlačit až do konce a doufejme, že se nám podaří dostihnout Kobajašiho a získat tu pozici zpátky. Budeme na to dál tlačit a získávat pozice, jak budou ostatní lidi odpadávat. Tý situace je mi líto, ale odvádíš skvělou práci. Tlač na to dál. |
34 | Max Chilton | Gary Gannon | Jak daleko je Kobajaši? |
34 | Gary Gannon | Max Chilton | Kobajaši je asi o 70% kola před tebou. Kobajaši je teď v zatáčce 4. Takže se na něj musíme dotáhnout, ale zajíždí daleko pomalejší časy, takže uvídíme, jak se nám bude dařit po stránce rychlosti, a budem doufat, že znova zajede do boxů. |
37 | Sergio Pérez | Gianpiero Lambiase | Sutil je celou dobu širokej v zatáčce 9. |
37 | Sebastian Vettel | Guillaume Rocquelin | (Vettel zajel podruhé do boxů, a když se vrátil na trať, svedl napínavý souboj s Alonsem. Podle Němce si však pilot Ferrari při bránění své pozice počínal nesportovně.) Tohle nemůže dělat! Naboural bych do něj! |
37 | Guillaume Rocquelin | Sebastian Vettel | Rozuměl jsem. Máš k dispozici spoustu kol. Pojďme to zopakovat. |
38 | Fernando Alonso | Andrea Stella | (Také Alonso si stihl postěžovat na svého soka. Část zprávy byla v angličtině, zbytek italsky.) Traťový limity platěj pro všechny, že? |
39 | Fernando Alonso | Andrea Stella | Traťový limity (zkomoleno). |
39 | Andrea Stella | Fernando Alonso | Rozuměl jsem. Traťový limity pro všechny včetně auta za tebou. |
41 | Valtteri Bottas | Jonathan Eddolls | Jste spokojený s energií pneumatik? Za mě se to chová OK. |
41 | Jonathan Eddolls | Valtteri Bottas | Určitě. Víc na to už netlač. Jsme v bezpečný pozici. |
41 | Dave Robson | Jenson Button | OK, Jensone, myslíme si, že Ricciardo se pokusí jet až do konce. Myslíme si, že se pokusí jet až do konce, takže ho potřebujem dostihnout a předjet na trati. |
42 | Simon Rennie | Daniel Ricciardo | Rychlost je dobrá. Odvádíš velmi dobrou práci. Náskok na Buttona - 9 vteřin. Pořád 9 vteřin na Buttona. Jezdí 39,0. |
42 | Sebastian Vettel | Guillaume Rocquelin | …A další. Takže, traťový limity, Alonso. Znova vyjel ven. |
42 | Guillaume Rocquelin | Sebastian Vettel | Rozuměl jsem. Musíš použít dobíjení. Buď dobíjení 10, nebo předjížděcí (tlačítko). Jedno, nebo druhý. |
43 | Sebastian Vettel | Guillaume Rocquelin | (Další těsná bitva mezi dvojnásobným a čtyřnásobným šampiónem.) Nenechal mi místo! Moch jsem mu snadno prorazit pneumatiku! |
43 | Guillaume Rocquelin | Sebastian Vettel | Rozuměl jsem. Zůstaň trpělivej. Seš jasně rychlejší. |
44 | Andrea Stella | Fernando Alonso | A hlásíme traťový limity ředitelství závodu. |
44 | Mark Temple | Kevin Magnussen | OK, Kevine, 10 kol do cíle. Pneumatiky jsou dobrý, můžeme na to tlačit víc. Pojďme se přiblížit Vettelovi s Alonsem. Uvidíme, jestli je ke konci dostihnem. |
45 | Sebastian Vettel | Guillaume Rocquelin | A další. |
45 | Guillaume Rocquelin | Sebastian Vettel | Rozuměl jsem. |
46 | Sebastian Vettel | Guillaume Rocquelin | A další. |
46 | Simon Rennie | Daniel Ricciardo | Danieli, pokud můžeš udržovat 39,2, Button tě nedostihne. Pokud můžeš udržovat 39,2, bude to snadný. |
46 | Daniel Ricciardo | Simon Rennie | OK, rozuměl jsem. Díky. |
47 | Simon Rennie | Daniel Ricciardo | OK, Danieli, mělo by to bejt snadný, ale nenech ho dostat se do DRS. Nenech ho dostat se do DRS. Potřebujem udržet dobrej pětivteřinovej rozdíl. |
48 | Sebastian Vettel | Guillaume Rocquelin | (Vettelovi se konečně podařilo předjet Alonsa. I tak si ale týmu opět postěžoval.) Udělal to znova! Tohle nemůže dělat! Když se neodklidím z cesty, pošle mě mimo trať! |
48 | Guillaume Rocquelin | Sebastian Vettel | Dobrá práce. OK, Sebastiane, pět kol do cíle. Button před tebou 39,0. |
49 | Fernando Alonso | Andrea Stella | (Podle Alonsa si nicméně Vettel rovněž počínal v rozporu s pravidly.) V poslední zatáčce otevírá DRS díky traťovejm limitům! Otevírá DRS na výjezdu ze zatáčky 5 a ze zatáčky 9! Tak i tak, co ještě musím udělat? |
49 | Andrea Stella | Fernando Alonso | To je jasný, to je jasný. |
49 | Fernando Alonso | Andrea Stella | Jo, a okamžitě získal pozici! Okamžitě! Pokud to nebude (penalizace) 5 vteřin na konci závodu… |
49 | Fernando Alonso | Andrea Stella | Musím tu pozici okamžitě získat zpátky. |
51 | Sebastian Vettel | Guillaume Rocquelin | Zkontrolujte brzdy, protože něco cejtím. Cejtím, jak se něco pálí. |
51 | Guillaume Rocquelin | Sebastian Vettel | Rozuměl jsem, rozuměl jsem. |
51 | Mark Slade | Pastor Maldonado | (Nakonec se však ukázalo, že kouř, který Vettel cítil, vycházel z lotusu Pastora Maldonada, respektive z jeho motoru.) Zastav prosím auto, Pastore. Zastav auto. Zastav auto. |
51 | Pastor Maldonado | Mark Slade | Jo, zastavím. |
51 | Simon Rennie | Daniel Ricciardo | Maldonadovi vepředu možná uniká olej. Možná tam je olej z Maldonadova auta před tebou. |
VK | Lewis Hamilton | Peter Bonnington | (Mezitím Hamilton projíždí cílem a na své konto si připisuje letošní páté vítězství.) Tomuhle se nic nevyrovná, Lewisi! Vítězství v domácí Grand Prix! Nádherná práce! Užij si to, chlapče! |
VK | Lewis Hamilton | Peter Bonnington | Anglie! Jakej to skvělej pocit, kluci! Nemůžu bejt šťastnější. Omlouvám se za včerejšek, ale dnes to byla skvělá práce, tenhle vejkend, stejně jako vždycky. |
VK | Paddy Lowe | Lewis Hamilton | Skvělá jízda, Lewisi! Fantastická jízda, opravdu pod kontrolou. Výborně! |
VK | Peter Bonnington | Lewis Hamilton | (Hamilton své vítězství oslavil 'donuty' na cestě do boxů.) OK, Lewisi, pojďme se postarat o motor. Potřebujem ho znova. |
VK | Jonathan Eddolls | Valtteri Bottas | Páni! Ráno jsme, Valtteri, říkali, že to bude zábava, ale nevím, kde se vzalo tohle. To bylo naprosto neuvěřitelný! Skvělý zmrtvýchvstání od každýho v týmu po obtížným vejkendu, zejména včera. Ale naprosto neuvěřitelná jízda. Výborně! |
VK | Valtteri Bottas | Jonathan Eddolls | Ano! (smích) Díky. Děkuju, kluci. Každýmu z vás. V továrně, u Mercedesu, v závodním týmu. Díky, díky, díky. Jsme na správný cestě. |
VK | Daniel Ricciardo | Simon Rennie | Pojďme! Woo! |
VK | Simon Rennie | Daniel Ricciardo | Pěkná práce. Moch bych, kámo, říct, že by ti jedna zastávka stačila na celej vejkend! |
VK | Daniel Ricciardo | Simon Rennie | Pěkný. Poslední kolo nemohlo přijít dřív! |
VK | Simon Rennie | Daniel Ricciardo | Trochu jsme se tady kvůli němu (Buttonovi) v posledním kole zapotili! |
VK | Christian Horner | Sebastian Vettel | Tvůj manévr na Fernanda… Řeknu ti co… Jet s ním kolo na kolo skrz Woodcote, to chtělo pořádný koule. Tím chci říct, že to byl nejlepší manévr závodu. Manévr závodu. |
Legenda: SR – startovní rošt
ZK – zaváděcí kolo
VK – vítězné kolo
Diskuse k článku