Formule 1 nabízí divákům alkohol každých pět sekund, upozorňuje Eurocare

Asociace pro prevenci a snížení užívání alkoholu (Eurocare) znovu apeluje na formuli 1, ať se zřekne reklamy na alkohol.

10 Štítky: Eurocare Zveřejněno 22. 05 2015 — Jan Pastorek

Asociace pro prevenci a snížení užívání alkoholu (Eurocare) znovu apeluje na formuli 1, ať se zřekne reklamy na alkohol.

Eurocare už loni prohlásil, že je podle jeho názoru alkoholová reklama ve formuli 1 nelegální. Nyní využil data nové studie pro další apel.

Eurocare si nechal analyzovat televizní záběry z loňské GP Monaka a výsledky studie ukázaly, že diváci byli každou minutu vystaveni v průměru 11 reklamám na značky spojené s alkoholem, jinými slovy zhruba každých pět sekund vidělo 500 miliónů diváků sledujících závod v televizi reklamu na alkohol.

„Expozice alkoholu ve formuli 1 je extrémní podle jakýchkoliv standardů,“ řekla šéfka Euracaru Mariann Skarová. „Zdá se, že komunita formule 1 nechce uznat svoji zodpovědnost za ukazování alkoholové reklamy každých pět sekund 500 miliónům diváků. Apelujeme na orgány formule 1, aby došlo k ukončení alkoholového sponzorství.“

Loni se Eurocare obrátil přímo na FIA a prezidenta Jeana Todta, ale byl se svými požadavky odmítnut.

Diskuse k článku

Napsat komentář