FIA varuje nového majitele F1: Pravidla budeme určovat my!
Prezident Mezinárodní automobilové federace reaguje na slova sportovního šéfa F1 Rosse Brawna, který už veřejně nastiňuje, jakým směrem by chtěl s formulí 1 v následujících letech kráčet. Todt, který s Brawnem spolupracoval u Ferrari v éře Michaela Schumachera, tvrdí, že je otevřený všem názorům, ale konečné slovo bude mít FIA.
Prezident Mezinárodní automobilové federace se k tomuto tématu vyjádřil ještě v Melbourne během úvodního závodního víkendu letošní sezony. „Jsem rád, že lidé z Liberty Media myslí na budoucnost. Jsem ochoten si poslechnout jejich nápady ohledně nových pravidel. Respektuji podněty z jakékoliv strany. Ale konečná odpovědnost bude vždycky v rukou FIA. My vytváříme a řídíme pravidla.“
Přestože ročník 2017 přinesl revoluční změny, co se předpisů týče, už teď se promýšlí nová generace pravidel. Letošní vozy jsou sice agresivnější a rychlejší, jenže se s nimi obtížněji předjíždí a navíc jim s přispěním Pirelli stačí jediná zastávka u mechaniků během závodu. To je podle Todta problém.
„Vozy jsou pohlednější a rychlejší. Ale trochu se obávám o samotné závodění a rozestupy mezi týmy. Je hezké, že Mercedes má soupeře ve Ferrari, ale náskok dvou vteřin na kolo oproti týmům ze středu pole, to je prostě moc. Další věcí, která mě překvapila, je, že bylo slibováno zrychlení až o pět vteřin, ale pole position byla oproti loňskému roku rychlejší pouze o necelé dvě sekundy. Snad je to způsobeno jen okruhem,“ zamýšlí se bývalý zaměstnanec Ferrari.
Ten trvale odmítá návrat k hlasitějším osmi nebo desetiválcům, po kterém volají někteří fanoušci. F1 je podle něj v současnosti v dobré formě, což dokládá i návštěvnost prvního letošního závodu. „Všichni mluví o umírajícím sportu, ale pořadatelé v Melbourne prodali 300 tisíc vstupenek, přitom vloni to bylo jen 220 tisíc. Centrum pro novináře bylo rovněž plné, takže žádná krize není,“ dodává Jean Todt.
Tomasi, vsechno jde odvolat, odvolat jde i to co jsi odvolal 🙂
Mobilní verzi ještě ladíme a vaše připomínky jsou oprávněné. Boxík z krátkými zprávami se objeví. Důvod, proč jsou příspěvky úplně dole, je ten, že příspěvkům klademe menší důležitost. V tom není neúcta přispívajícím, ale určitý vývoj a pohled na celou tuto problematiku příspěvků pod články. Upřímně jsme zvažovali, že je zrušíme úplně. Jak již bylo řečeno, co bylo řečeno, nejde odvolat 🙂
Louis65: Díky za podnět, předáme. Příspěvky v diskuzi bohužel upravovat nelze.
MartinS96: Díky, stránky ještě ladíme a tohle je věc, která se určitě vrátí.
Chtěl bych se s mírnou kritikou připojit k Louis65, nové stránky jsou sice asi hezčí, ale jsou méně přehledné a hodně mi chybí boxík s příspěvky z Twitteru.
Mohl by se nekdo z vasich webmastru podivat jak vypadaji prispevky v mobilni verzi? Cervene logo GPF1 zasahuje do textu prispevku.
Take bych dal na zvazeni, proc nejsou prispevky pod svym clankem, ale az uplne dole, pod vsemi ostatnimi clanky (myslwno v mobilni verzi).
A jeste jeden dotaz, jakym zpusobem se v mobilni verzi delaji opravy ve vlastnich prispevcich?
Dekuji za odpovedi.
První závod o ničem nevypovídá, bylo to vše jenom ze zvědavosti.
Myslenky Liberty Media se mi libi. Myslenky FIA moc ne … :-/