Ferrari & Shell aneb vůbec ta nejlepší reklama na F1?

Zdá se to až k nevíře, ale v roce 2007, před érou sociálních sítí, vlogů a tak dále, byla zřejmě nejúčinnějším marketingovým prvkem všech týmů televizní reklama. Ferrari se tehdy spojilo se svým partnerem, dodavatelem maziv a paliva Shell, aby natočilo spot, který ani po letech neztrácí na výjimečnosti.

Štítky: Ferrari TV Zveřejněno 19. 01 2020 — Lukáš Štěrovský

Scuderia reklamou chtěla oslavit 60 let od prvního závodu v F1 a povedlo se jí to opravdu náramně. Výsledkem je dvouminutový televizní spot, který nabízí vozy ze snad každé éry Ferrari v ulicích Říma, Honk Kongu, Ria, New Yorku a dalších světových metropolí. Žádný zbytečný komentář a marketingové plky, jen dvě minuty ryzího zvuku motorů… srdce všech petrolheadů zaplesá! Ne nadarmo mnoho fanoušků tvrdí, že se jedná o vůbec nejlepší reklamu na F1 vůbec.

Paradoxem je, že Ferrari jako takové reklamy obvykle nenatáčí. K propagaci využívá nejrůznějších kroků, jako je například vytvoření zábavního parku v Abú Dhabi, ale spot lákající ke koupi vozu z Maranella v televizi (na počítači) spíše neuvidíte. I proto je reklama, jejíž výroba stála 3,9 milionů dolarů a kterou můžete zhlédnout níže, považována za menší milník v historii italské stáje.

Diskuse k článku

Napsat komentář