Ferrari přidalo opět do svého názvu Mission Winnow

Italská stáj obešla zákony v Austrálii, nyní se vrací vše do starých pořádků.

Štítky: Ferrari Zveřejněno 23. 03 2019 — Jiří Košta

Stáj Ferrari přišla před loňskou GP Japonska s novým titulárním sponzorem pod názvem „Mission Winnow“. Samotná značka ovšem neexistuje, ale její slogan a partnerství se pojí ke značce Phillip Morris, která je výrobcem tabákových produktů.

Ve formuli 1 je ale tabáková reklama už roky zakázaná, takže Ferrari mělo problémy v Austrálii jak se zákonem, tak s médii. Podle několik názorů je totiž Mission Winnow jen skrytou reklamou na Marlboro.

Ferrari proto v Austrálii nasadilo místo Mission Winnow loga, která oslavují 90 vzniku Ferrari. Stáj dokonce odstranila z oficiálního názvu Mission Winnow.

Pro GP Bahrajnu ale Ferrari požádalo o navrácení sponzora do názvu týmu, takže se značka určitě vrací i na vozy. Zda budou Italové mít tento název i po zbytek sezony zůstává záhadou.

Diskuse k článku

Napsat komentář