Ferrari pracuje na aerodynamice, na Hungaroring přiveze další vylepšení

Mattia Binotto potvrdil, že italská stáj dále vyvíjí svůj monopost SF90, a věří ve zlepšení do zbytku sezony.

Štítky: Ferrari Mattia Binotto Zveřejněno 31. 07 2019 — Lukáš Podstata

Ferrari má letos velmi silnou pohonnou jednotku. Zdá se, že je dokonce lepší než agregát Mercedesu. Italská stáj však ztrácí svou rychlost především v středně rychlých a rychlých zatáčkách. Za to může hůře fungující aerodynamika monopostu. Stáj se na tento problém zaměřila a podle posledních výkonů se zdá, že dosáhla určitého pokroku.

Mattia Binotto očekává od následující Velké ceny potvrzení zlepšení vozu a přiznává, že Ferrari nasadí i nové aerodynamické prvky. „Důležité je pro nás zjistit, zda nám následující závod potvrdí, že se monopost zlepšuje na různých typech okruhů.

Budeme se spoléhat na nové prvky aerodynamiky, které jsme nedávno představili. Hungaroring je trať, kde je důležité chlazení vozu a jezdí se na konfiguraci s co nejvyšším přítlakem. Pneumatiky zde budou dost zatěžovány vzhledem k typu jednotlivých zatáček. To platí i pro jedno měřené kolo v kvalifikaci,“ zmiňuje specifika trati italský lodivod.

Poslední velký úspěch Ferrari na Hungaroringu se datuje k roku 2017. Sebastian Vettel a Kimi Räikkönen získali double a celkové sedmé vítězství pro italskou stáj na maďarském okruhu.

Mattia Binotto.

Diskuse k článku

Napsat komentář