Ferrari má pořád problémy s korelací dat
I když technický šéf Ferrari James Allison chválil výsledky modernizovaného aerodynamického tunelu, podle Fernanda Alonsa není realita dokonalá.
I když technický šéf Ferrari James Allison chválil výsledky modernizovaného aerodynamického tunelu, podle Fernanda Alonsa není realita dokonalá.
Když Felipe Massa přestoupil z Ferrari do Williamsu, příjemně ho překvapilo, že až na jednu výjimku (zadní křídlo) týmu fungují všechny nové díly, které během závodních víkendů nasazuje. A připomněl, že to byla velká slabina Ferrari, novinky často nefungovaly.
Vyřešit to měla mimo jiné modernizace maranellského aerodynamického tunelu, ale podle Alonsa je v této oblasti prostor pro další zlepšení. „Letos jsme zatím nasazovali nové díly v podstatě v každém závodě,“ řekl Autosportu.
„Některé z nich fungovaly dobře, některé ne, takže se prostě v Kanadě pokusíme dostat z nových dílů maximum, pokusíme se mít dobrý pátek a trochu se přiblížit pódiu.“
Ferrari nasadí v Montrealu větší balík úprav, ale nikdo z Maranellských si netroufá odhadnout, kam posune výkonnost F14 T.
„Určitě je tu potenciál na zlepšení auta, protože máme slabou výkonnost, takže je možné zlepšit hodně věcí, pohonnou jednotku, aerodynamiku, starty, hodně věcí, protože na tom teď nejsme tak, jak bychom chtěli,“ dodal španělský závodník.
Diskuse k článku