F1 jako Liga mistrů. Heineken má coby nový hlavní sponzor zlepšit interakci s fanoušky
Nizozemská společnost Heineken se má stát novým generálním partnerem formule 1. Oficiální oznámení ale přijde až před GP Kanady. Bernie Ecclestone si od spolupráce slibuje zlepšenou interakci s fanoušky. Formule 1 je v očekávání nového sponzora. Ačkoli zatím partnerství mezi F1 a přední pivovarnickou společností Heineken nebylo oficiálně potvrzeno, padok už má jasno. Bernie Ecclestone má skutečnost…
Nizozemská společnost Heineken se má stát novým generálním partnerem formule 1. Oficiální oznámení ale přijde až před GP Kanady. Bernie Ecclestone si od spolupráce slibuje zlepšenou interakci s fanoušky.
Formule 1 je v očekávání nového sponzora. Ačkoli zatím partnerství mezi F1 a přední pivovarnickou společností Heineken nebylo oficiálně potvrzeno, padok už má jasno. Bernie Ecclestone má skutečnost o navázání spolupráce mezi oběma subjekty potvrdit na čtvrteční tiskové konferenci před GP Kanady, kterou při této příležitosti svolal. Skrze tuto dohodu by pak do formule 1 mělo být během následujících sedmi let napumpováno až 250 miliónů dolarů.
Stěžejním důvodem, proč podepsat smlouvu právě s předním světovým výrobcem piva, je fakt, že má bohaté zkušenosti s koncovými zákazníky, tedy fanoušky. Alespoň to naznačují blízké nejmenované zdroje, které díky tomu poukazují na možnou „novou“ interakci s fanouškovskou obcí formule 1.
Heineken na druhou stranu o vstup do F1, coby sponzor, dlouho usiloval. Nyní, když je podpis prakticky jen formalitou, se očekává, že s sebou přinese know-how nabyté při dlouholetém sponzoringu fotbalové Ligy mistrů, a to zejména co se týče médií, sociálních sítí a tak dále. Zatím však není jasné, kam jeho první kroky povedou, ale i to by v rámci chystané tiskové konference mělo zaznít.
Čtěte dále: Heineken do F1 jako hlavní sponzor?
Diskuse k článku