Ecclestone potřebuje přesvědčit o sociálních sítích, věří Mallya

Spolumajitel Force Indie Vidžaj Mallya si je jistý, že správné argumenty od povolaných lidí by Bernieho Ecclestona přesvědčily k otevření formule 1 sociálním sítím.

1 Štítky: Bernie Ecclestone Vidžaj Mallya Zveřejněno 20. 08 2014 — Jan Pastorek

Spolumajitel Force Indie Vidžaj Mallya si je jistý, že správné argumenty od povolaných lidí by Bernieho Ecclestona přesvědčily k otevření formule 1 sociálním sítím.

Vedle poplatků za závody jsou hlavním zdrojem příjmů formule 1 prodeje televizních práv, proto šéf formule 1 chce udržet svůj sport stranou všem dalším kanálům, které negenerují peníze.

„Já nechápu, proč Bernie nechce nic vědět o sociálních médiích, je televizní člověk a tím to končí,“ komentoval Mallya v rozhovoru pro Autosport.

„Někdo dostatečně kvalifikovaný, aby ho přesvědčil, že sociální média je třeba brát vážně, by byl příjemným přínosem.“

Podobnou cestou si podle Mallyi prošel kriket v Indii. „IPL (první liga) sociální sítě obrovsky oživily. Přijel šéf Twitteru a regionální šéf Facebooku, udělali prezentace všem IPL týmům, jak by mohli pomoci v propagaci IPL,“ vysvětloval.

„Je to fantastické. Potřebujeme někoho takového, aby přijel a udělal prezentaci Berniemu. Myslím, že by ho přesvědčil.“

Mallya zároveň odmítá obavy z klesajícího zájmu o formuli 1.

„Berniemu může dělat starost malý zájem o živé sledování na okruzích, ale nemůžete to hned připsat tomu, že závody nejsou vzrušující. Může to mít mnoho důvodů, návštěvnost hodně ovlivní cena vstupenek, také počasí a kolize s dalšími velkými sportovními událostmi, takže s tím je třeba počítat.“

Diskuse k článku

Napsat komentář