Dotazník: Jak byste naložili s Pirelli?

Potřebujeme znát vás názor pro potřeby televizního vysílání.

9 Zveřejněno 2. 09 2015 — GPF1.cz

Po incidentech v Belgii se kolem současného dodavatele Pirelli rozhořela další ostřejší debata. V této souvislosti nás zajímá, jakou z možností byste v otázce dalšího osudu Pirelli zvolili vy?

Výsledky ankety budou zveřejněny ve Studiu F1 před Velkou cenou Itálie na programu Sport 2 a zde na webu.

(Pokud jste již hlasovali, nebo bylo hlasováno z tohoto počítače či IP adresy, anketa se zobrazí zase až s výsledky hodinu před závodem.)

Jakou možnost ohledně pneu pro F1 preferujete?

Diskuse k článku

9 komentářů: “Dotazník: Jak byste naložili s Pirelli?”

  1. Tomáš Richtr napsal:

    vybírám z alternativních odpovědí, které mě zaujaly:

    Preferujem zostať s Prirelli ale zmeniť špecifikáciu gúm tak, aby mohli jazdci tlačiť a aby sa zachoval aj počet zastávok v boxoch. Jazdci by išli napr. cca 20 kôl naplno bez poklesu výkonu gúm no a potom po cca 20 kolách by prišiel náhly pokles gripu v pneu a nutný pit-stop. Tím by bolo zaručené že jazdci by nedávali pozor na pneu ale by išli naplno (samozrejme koľko im palivo dovolí) a zastávky v boxoch by boli tak isto zachované. Teraz stačí že jazdec trochu zatlačí, prehreje sadu a už to nie je ono… 🙁

  2. Tomáš Richtr napsal:

    vybírám z alternativních odpovědí, které mě zaujaly:

    Více dodavatelů jak jeden. Princip spočívá v tom, že pneumatiky pro daný účel musí splňovat stejné parametry – otázka bezpečnosti. Co se týká kvality – ta bude rozdílná, ale ne neměnná v rámci sezony, okruhu, podmínek (viz Rallye). Volbu týmů k jednotlivým výrobcům bych nechal na losování(?) pro jednotlivý závod, nebo nutnost použití pneu od všech výrobců v průběhu závodního víkendu. Nemám strach, že by se přihlásilo více jak 6 výrobců.

  3. Tomáš Richtr napsal:

    vybírám z alternativních odpovědí, které mě zaujaly

    Otevřít konkurenci. Alokace: supermekká, měkká, střední, tvrdá. Směsi pneu stejné po celou sezonu (aby nebylo možné ušít směs pro určitý okruh). Povinnost minimálně jedenkrát přezout, přičemž žádná alokace nesmí být použita více než jednou, dokud nejsou použity všechny. Přechodných a mokrých se změny netýkají.

  4. Tomáš Richtr napsal:

    vybírám z alternativních odpovědí, které mě opravdu pobavily :mrgreen:

    jezdit po diskách bez pneu

  5. Tomáš Richtr napsal:

    vybírám z alternativních odpovědí, které mě opravdu pobavily :mrgreen:

    POUŽÍVAT PRIMEROS 😀

  6. Cerealek napsal:

    Pirelli jenom dělá svou práci, a to, že si požadavky, které jejich směrem přicházejí, často odporují, není jejich chyba. Takže za současných podmínek to nebude s nikým jiným ani lepší, ani horší.

    NICMÉNĚ

    Osobně bych uvítal, kdyby byli dodavatelé dva, a třeba na každý závod by dodal každý jednu specifikaci. Na půlku závodů by jeden tým dodal tu měkčí, na druhou tvrdší specifikaci. Které konkrétně závody to budou, by se vylosovalo. Větší rozdíly mezi pneumatikami by přinesly týmům novou výzvu, co se týče nastavení vozu, a to by mohlo zamíchat strategiemi.

  7. alberto.ascari napsal:

    Pirelli jen plni smlouvu se starým lichvářem.
    Toť vše.

  8. Matthew88 napsal:

    podla teba som mental, ale stojim za Pirelli…

  9. Raiky17 napsal:

    Hadrelli je ostuda. Kdokoli dá možnost pokračovat s Hadrelli je pro mě mentál. Oni o svých gumách neví vůbec, ale vůbec nic. Odvádí opravdu špatnou práci. Ne jen, že gumy jsou příliš trvanlivé letos jak sami říkají, ale taky samovolně explodují…. Je to hrůza co předvádí doufám, že jejich čas v F1 se už chýlí ke konci.

Napsat komentář