Bývalý šéf Ecclestone se opřel do F1: na mobily nepatří, logo je ošklivé
Bernie Ecclestone, který byl až do roku 2017 komerčním šéfem F1, než byl vystřídán americkou společnosti Liberty Media, dodnes nese svůj odchod velmi těžce. Svědčí o tom i jeho prozatím poslední a poněkud zapšklý komentář, ve kterém na královně motorsportu a jejich majitelích nenechal nit suchou.
„Já bych se třeba neobtěžoval s pravidlem rozpočtového stropu. Továrny stejně vždycky najdou cestu, jak utrácet své peníze,“ začal Ecclestone výčet věcí, které mu nejsou po chuti, v rozhovoru pro chorvatský magazín Akrapovič.
„Taky se mi víc líbilo staré logo F1, ale to není důležité. A měl jsem rád grid girls,“ komentuje změny, které vešly v platnost už před několika lety. Co mu ale nejvíce leží v žaludku, to je rozmach vysílání závodů na mobilních zařízeních.
Změna loga v průběhu let.
„Co se mi skutečně nelíbí, to jsou závody formule 1 vysílané na mobilních telefonech a malých přenosných zařízeních. Věřím v to, že sportovní přenosy jsou mnohem lepší na velké obrazovce. Sponzoři nemají rádi malé obrazovky, nemůžete na nich rozpoznat jejich logo na autě jedoucím po okruhu. Brzy se pak zeptají sami sebe, proč utrácet tolik peněz za něco, co nikdo nemůže vidět.
Dál nerozumím tomu, co vlastně dělají sociální sítě. Nemyslím si, že můžete zvýšit zájem lidí o formuli 1 prostřednictvím sociálních sítí. Takže se domnívám, že Liberty skutečně neví, co si koupila. Američani totiž z formule 1 nešílí,“ naráží Ecclestone na fakt, že obyvatelé USA jsou zvyklí spíše na tamní závodní a převážně oválové série IndyCar nebo NASCAR.