Red Bull: Auto je dobré, nejdůležitější bude koncentrace

Monako Red Bullu sedí, a i letos zatím všechno jde, jak má. V garáži proto panuje dobrá nálada, auto prý vyžaduje jen pár drobných změn. Je tak čas i na psychickou přípravu.

Štítky: GP Monaka Red Bull Zveřejněno 26. 05 2017 — Josef Nekvinda

Daniel Ricciardo i Max Verstappen ve čtvrtek zaznamenali povzbudivé výsledky v obou volných trénincích. Australský pilot tak navazuje na úspěšné loňské vystoupení, kdy se úzkými uličkami Monte Carla prokličkoval v kvalifikaci nejrychleji  a v závodě nakonec skončil druhý. Toto umístění si ostatně připsal i ve druhém tréninku, kdy nestačil pouze na Sebastiana Vettela.

Obzvláště spokojení proto oba piloti byli s chováním svých vozů. V rámci nastavení před sobotním programem prý budou nutné jen minimální změny.

„Bez ohledu na to, jak auto funguje, je vždy velmi zábavné se tu svézt. V tuto chvíli to ale vypadá velmi dobře. Poskládali jsme dohromady pár dobrých kol a víme i, kde se potřebujeme zlepšit, takže já jsem za naši pozici po prvním dni velmi rád. Máme tu velmi dobrý přítlak a ze zadní části vozu mám pocit, že letos zatím funguje nejlépe.

Když se nám podaří zahřát pneumatiky, pak v sobotu můžeme být velmi blízko. Jsem spokojený s nastavením a chodem auta. Dává mi to jistotu a po prvních trénincích to ve mně vzbuzuje pocit, že se zase vracíme do starých kolejí. Nevidím v tomto momentě důvod dělat mnoho úprav na autě. Spíš je to na pár malých úprav během noci,“ shrnul své pocity Ricciardo.

„Vyvážení auta se zdálo být v pořádku, takže jsme neudělali příliš mnoho změn a jsme tedy spokojeni s naší výkonností,“ pokračuje naopak Verstappen. „Stále potřebujeme udělat pár drobných úprav, což doufáme stihneme přes noc a zítra budeme opět tam nahoře.

Červené vlajky ve druhém tréninku trochu narušily můj program, takže jsem nedostal dobrou příležitost na nové sadě pneumatik a nemohl jsem ukázat skutečný potenciál. Z minulých let jsem se ale poučil. Nepotřebujete být nejrychlejší ve čtvrtek. Stojí to tu hodně koncentrace, jedna malá chyba znamená, že jste ve zdi a celá sekce je rázem u konce.“

ŽIVĚ z padoku GP Monaka – čtvrteční rozhovory

Diskuse k článku

Napsat komentář