Analýza pátečních tréninků GP Eifelu

Páteční tréninky Velké ceny Eifelu na Nürburgringu se nesly v duchu jednoho velkého dramatu: zda se vůbec pojede. A nejelo. Tréninky musely být zrušeny, protože nebylo v případě potřeby kvůli mlze možné přepravit zraněného pilota do nemocnice ve městě Koblenz.

Štítky: GP Eifelu Zveřejněno 9. 10 2020 — Tomáš Richtr

Jízda po zemi trvá přibližně 50 minut, což o hodně přesahuje limit 20 minut. Problém není v tom, že by na okruhu nebylo zdravotnické zařízení. Ale v případě vážnějších zranění je nutné specializované trauma centrum, které mají vyspělejší nemocnice. Sobota na Nürburgringu by měla mít lepší počasí, ale na neděli se opět čeká zhoršení. FIA chystá improvizovaný plán, podle kterého by zraněného pilota po zemi přepravila mimo oblast pokrytou mlhou a pak vrtulníkem.

Na dráhu nevyjelo jediné auto, takže nemáme k dispozici tradiční souhrn výsledků ani data, na základě bychom mohli odhadnout formu jednotlivých týmů. Nabízíme tedy alespoň pár obrázků a videí. Ale ještě před tím zajímavý přehled toho, jak se daří jednotlivým týmům stahovat ztrátu na nejlepší Mercedes. To v důsledku postupného vývoje vozů. Pozor: Mercedes také vyvíjí svůj vůz. Tabulka tedy ukazuje jednak výkonnostní odstup na Mercedes, a pak hodnotu, o kterou týmy dokázaly tento výkonností rozestup stáhnout. Ferrari jako jediné si nechalo Mercedes výkonnostně poodjet.

Malý elektromobil zaštítěný GM přijal už přes 50 000 objednávek, bude stát pár tisíc

https://www.instagram.com/p/CGHunM0jFhz/

https://www.instagram.com/p/CGIFtT8IdVJ/

https://www.instagram.com/p/CGIKoO2oGIg/

https://www.instagram.com/p/CGIj0hsKPNO/