Automobilist.com

Analýza pátečních tréninků GP Ruska

Povrch závodní dráhy v Soči je hladký, což paradoxně generuje zátěž na pneumatiky. Auta totiž nemají potřebnou přilnavost, klouzají, smýkají se a pak přehřívají.

1 Štítky: GP Ruska Zveřejněno 27. 09 2019 — Tomáš Richtr

Red Bull nasazuje v Soči nové motory Honda, které se ve voze Maxe Verstappena hned ukázaly jako rychlé, byť piloty Red Bullu a Toro Rosso za překročení sezonního limitu motorů čeká pokles na startu závodu.

Porovnání ostatních týmů s Red Bullem v pomalých, středně rychlých a rychlých zatáčkách a na rovinkách ukazuje jeho rostoucí sílu.

Co do kvalifikačního tempa měl Verstappen na voze Red Bull společně s Ferrari výraznou převahu. Ferrari se tak jeví jako favorit na vítězství v kvalifikaci v sobotu odpoledne. V pátek to ovšem vypadalo, že vozy Mercedesu byly více naložené palivem, a tím pádem těžší.

Do závodních statistik nebyl Red Bull vůbec zahrnut, protože jeho program ve druhém pátečním tréninku byl hodně přerušovaný a nezajel žádnou reprezentativní sérii kol. Oproti Mercedesu navíc Red Bull a také Ferrari nejtvrdší bílou sadu pneu úplně ignorovali.

Diskuse k článku

Jeden komentář: “Analýza pátečních tréninků GP Ruska”

  1. MartinS96 MartinS96 napsal:

    Mohu se zeptat, z čeho čerpáte data, zejména pro první graf?

Napsat komentář