Alonso zůstává marketingově nejvyužitelnějším jezdcem

Fernando Alonso obhájil prvenství v žebříčku marketingově nejlépe využitelných jezdců formule 1.

Štítky: Fernando Alonso Repucom Zveřejněno 11. 03 2015 — Jan Pastorek

Fernando Alonso obhájil prvenství v žebříčku marketingově nejlépe využitelných jezdců formule 1.

Žebříček sestavuje každoročně společnost Repucom, pro jeho sestavení používá kritéria, jako jsou známost, oblíbenost, mediální přitažlivost, vliv a důvěryhodnost jednotlivých osobností. Celkové hodnocení se pak promítne v indexu DBI, čím vyšší číslo, tím lepší.

Letos získal nejvíce bodů Fernando Alonso, který tak obhájil loňské prvenství a teoreticky je z hlediska marketingu nejlépe využitelným jezdcem formule 1. Následují ho Felipe Massa, Sebastian Vettel a Lewis Hamilton.

Co se týče procenta lidí, kteří daného jezdce znají v jeho rodné zemi, zůstává nejlepší Felipe Massa, kterého v Brazílii zná 99,2 % lidí.

Top 10 marketingově nejvyužitelnějších jezdců F1

P.JezdecDBI skóreZnámost v rodné zemi
1.Fernando Alonso88,9698,40 %
2.Felipe Massa88,8499,20 %
3.Sebastian Vettel85,4997,20 %
4.Lewis Hamilton83,6892,80 %
5.Jenson Button79,6285,20 %
6.Nico Rosberg79,4090,60 %
7.Daniel Ricciardo66,9764,40 %
8.Romain Grosjean66,5669,60 %
9.Max Verstappen64,8468,40 %
10.Sergio Pérez63,4158,00 %

Diskuse k článku

Napsat komentář