Alonso zůstává marketingově nejvyužitelnějším jezdcem
Fernando Alonso obhájil prvenství v žebříčku marketingově nejlépe využitelných jezdců formule 1.
Fernando Alonso obhájil prvenství v žebříčku marketingově nejlépe využitelných jezdců formule 1.
Žebříček sestavuje každoročně společnost Repucom, pro jeho sestavení používá kritéria, jako jsou známost, oblíbenost, mediální přitažlivost, vliv a důvěryhodnost jednotlivých osobností. Celkové hodnocení se pak promítne v indexu DBI, čím vyšší číslo, tím lepší.
Letos získal nejvíce bodů Fernando Alonso, který tak obhájil loňské prvenství a teoreticky je z hlediska marketingu nejlépe využitelným jezdcem formule 1. Následují ho Felipe Massa, Sebastian Vettel a Lewis Hamilton.
Co se týče procenta lidí, kteří daného jezdce znají v jeho rodné zemi, zůstává nejlepší Felipe Massa, kterého v Brazílii zná 99,2 % lidí.
Top 10 marketingově nejvyužitelnějších jezdců F1
P. | Jezdec | DBI skóre | Známost v rodné zemi |
---|---|---|---|
1. | Fernando Alonso | 88,96 | 98,40 % |
2. | Felipe Massa | 88,84 | 99,20 % |
3. | Sebastian Vettel | 85,49 | 97,20 % |
4. | Lewis Hamilton | 83,68 | 92,80 % |
5. | Jenson Button | 79,62 | 85,20 % |
6. | Nico Rosberg | 79,40 | 90,60 % |
7. | Daniel Ricciardo | 66,97 | 64,40 % |
8. | Romain Grosjean | 66,56 | 69,60 % |
9. | Max Verstappen | 64,84 | 68,40 % |
10. | Sergio Pérez | 63,41 | 58,00 % |
Diskuse k článku