75 let Ferrari
Ferrari představilo nové, výroční logo, které odhalilo v novém filmu. Snímek je na počest zaměstnancům a významným osobám, které ze vzpínajícího se koně dělají ikonickou značku po celém světě.
Bez vášně, sebevědomí a odvahy by inovace nemohla existovat. Pro mnohé jsou tyto důležité vlastnosti až moc radikální a jen málokdo podle nich jedná. Enza Ferrari tyto rysy osobnosti považoval za základní kameny, na kterých lze budovat impérium.
V roce 1947 se poválečná Evropa vydala na dlouhou cestu k ekonomické prosperitě. Vše nasvědčovalo nevyhnutelnému růstu se sériově vyráběnými automobily. Zatímco se výrobci v Evropě předháněli v kvantitě, Enzo Ferrari měl jinou vizi.
Téhož roku otevřel Enzo malou továrnu v Maranellu a rozhodně se nejednalo o prostory k výrobě automobilů. Slavný Ital měl na mysli jen jedno jediné auto – Ferrari 125 S. To nebylo určeno pro každodenní dopravu, ale pro vyhrávání závodů.
125 S bylo ztělesněním snahy a filosofie Enza Ferrariho, symbolizovalo jeho touhu jít proti proudu a jít si za svými sny. 125 S bylo plné inovací a položilo základy pro dlouhodobý úspěch jak na trati, tak mimo ni.
Sedmdesát pět let poté, co byl slavný vůz 125 S vyvezen z továrny v Maranellu, vznikla kolem značky Ferrari obrovská skupina fanoušků všech věkových kategorií a národností. Velkou skupinu tvoří také klienti a samozřejmě zaměstnanci.
Právě zaměstnancům v továrně je odkázán nový film, oslavující 75 let Ferrari. Italská mašinérie v něm představuje také nové logo, které tvoří fotografie každého zaměstnance, který se podílí na zachování odkazu této prestižní italské značky.