2. trénink: Ferrari o parník před Mercedesem

Ferrari režírovalo průběh i druhých tréninkových jízd, zatímco Mercedes zaostal o více než půl sekundy. V problémech se v závěru ocitl Max Verstappen.

3 Štítky: GP Ruska výsledky Zveřejněno 28. 04 2017 — Josef Nekvinda

Páteční tréninky na Velkou cenu Ruska jsou minulostí. Stejně jako minulý víkend v Bahrajnu, tak i zde, na okruhu v Soči, v nich dominovaly rudé vozy Ferrari. Formu Scuderia potvrzuje zejména na ultra měkké sadě pneumatik, na které Sebastian Vettel ve druhém tréninku zajel nejrychlejší čas 1:34,120. V porovnání s Mercedesem je na tom italská stáj více než o půl sekundy lépe.

Průběh samotné druhé dnešní „session“ se v mnohém podobal té dopolední. Časté výlety mimo dráhu v důsledku nízké přilnavosti dráhy jezdce stále hodně trápily. Už jsme také informovali o tom, že tým Haasu mění dodavatele brzdového ústrojí. Přechází od Bremba k Carbon Industrie, v důsledku čehož se jeho jezdci potýkali s problémy a žhavě na toto téma diskutovali s inženýry.

Závada technického rázu v oblasti motoru pak ke konci tréninku zastihla Maxe Verstappena, který tak jízdy nedokončil. Do pit lane reflektoval nedostatek výkonu pohonné jednotky. Na kinetickém motorgenerátoru měla zase problém Honda Stoffela Vandoorna. Tým se ještě před tréninkem rozhodl pro výměnu celé pohonné jednotky, čímž už Belgičan vyčerpal sezonní limit čtyř jednotek a na startu nedělního závodu tak poklesne o pět míst.

Výsledky 2. tréninku GP Ruska:85722456-08d2-41af-a6d6-bc394d18e13b_800

Diskuse k článku

3 komentáře: “2. trénink: Ferrari o parník před Mercedesem”

  1. Tomáš Richtr napsal:

    🙂

  2. hvj napsal:

    Tak to naopak konečně není a to je dobře. Gratulace Ferrari, zaslouží si to a už to potřebovali!

  3. hvj napsal:

    Úžasný titulek pánové 🙂
    Vím, že je to každou velkou cenu Vaše zbožné přání a byť se snažím rozumět pokusu o navození jakoby trochu té „senzace“, ale toto a takto napsat je opravdu poměrně nefér a docela silná káva. Věřím, že ani Vy nevěříte v nějaký „parníkový“ rozdíl ve výkonosti Ferrari a Mercedesu a podle starých dobrých zkušeností to dnes bude určitě zase naopak…. Kdypak se nám už poučíte… 🙂

Napsat komentář