Z párty módu Renaultu sešlo

Velká očekávání panovala kolem nového softwarového režimu pohonných jednotek Renault. Ve Francii testovaný ‚párty mód‘ mající za cíl zvednout výkony motorů v klíčových fázích kvalifikace, byl poprvé nasazen v Rakousku, aby se Renault vyrovnal Mercedesům a Ferrari. Nestalo se tak.

Štítky: Pohonné jednotky Red Bull Renault Zveřejněno 30. 06 2018 — GPF1.cz

Závodníci továrního Renaultu Nico Hülkenberg a Carlos Sainz se dostali do Q3, ale obsadili deváté a desáté místo. Dopad nového režimu využívání motoru nijak nepocítili.

„Musí se stát něco výraznějšího, abychom to vůbec poznali,“ řekl po kvalifikaci Nico Hülkenberg. „Upřímně ani nevím, co si o tom myslíte, kdo vám co řekl, že jsme dostali. Rozhodně to není žádná revoluce, to vám mohu říci.“

Carlos Sainz upozornil na velkou ztrátu na tým Haas.

„Na to jsme příliš daleko, abychom pocítili výhodu nějakého kvalifikačního módu,“ řekl Sainz.

Už před kvalifikací mírnil nadšení technický ředitel Renaultu Bob Bell.

„Naše příležitosti asi nebudou tak velké, rozhodně ne tak velké jako u jiných výrobců motorů,“ řekl. „Nasadili jsme určitá zlepšení, ale ta rozhodně nepředstavují rozdíl mezi dnem a nocí.“

Odběratel motorů Renault tým Red Bull, se kvalifikoval na čtvrtém (Max Verstappen) a sedmém (Daniel Ricciardo) místě. Hluboko za očekáváním.

Diskuse k článku

Napsat komentář