Verstappena potrápily obrubníky, Ricciardo je s tréninky spokojen
Red Bull zažil před domácí velkou cenou na Red Bull Ringu klidný průběh pátečních tréninkových jízd. Nejvíce se zadařilo Maxu Verstappenovi, který v prvním a druhém tréninku přes problémy s brzdami a vyvážením obsadil druhou a čtvrtou příčku. Vždy dojel před týmovým kolegou Danielem Ricciardem, který se potýkal s problémy s turbem.
Pro letošní GP Rakouska byly v první a třetí zatáčce nainstalovány podlouhlé žluté obrubníky, které mají jezdcům zabránit v „posouvání“ limitů trati. V zatáčkách číslo šest, osm, devět a deset jsou za normálními červenobílými obrubníky řady žlutých valů, které jsou na rozdíl od těch podlouhlých krátké a kolmo k trati.
Kontroverzní přídavné prvky vzbudily po zahájení víkendu vlnu ohlasů, stěžovali si na ně hlavně Romain Grosjean, který v důsledku přejetí agresivního obrubníku dostal defekt, a Max Verstappen, který s nimi měl problémy již minulý rok.
„Jsou to opět ty žluté obrubníky, naštěstí jsem neměl moc poškození. Myslím, že to prostě není nic pro vůz formule 1, ty na to nejsou uzpůsobeny.
Na začátku druhého tréninku nebyl jeden z mých konektorů propojen s brzdami, takže jsme museli sundat celou podlahu, pak to již nebylo špatné. Víceméně se mi podařilo odjezdit svůj program podle plánu. Nejsem úplně spokojen s vyvážením, ale nejsme daleko od špičky,“ prohlásil Nizozemec.
Nothing splitting the two Bulls. Max finishes FP2 in P4 with a 1:05.832 and Daniel P5 with a 1:05.873 #F1 #AustrianGP 🏁🇦🇹 pic.twitter.com/kvOiJcN0hw
— Red Bull Racing (@redbullracing) July 7, 2017
Daniel Ricciardo byl odpoledne o čtyři setiny vteřiny pomalejší než Verstappen, jeho působení však omezily problémy s turbem, kvůli kterým nemohl dokončit závodní simulaci.
„Baku byl dobrý závod a dnes to šlo celkem OK, takže uvidíme, jak si povedeme zítra. Nemohl jsem zůstat dlouho na trati, kvůli problémům, kterým jsme čelili, ale jinak den proběhl hladce,“ říká Ricciardo, který dokázal senzačně zvítězit v minulé velké ceně v Baku.
Diskuse k článku