Red Bull: Zákaz kontroverzního zavěšení náš výkon neovlivnil
Šéf rakouské stáje Christian Horner je přesvědčen o tom, že zákaz kontroverzního systému zavěšení kol neměl v Austrálii vliv na rychlost vozů Red Bullu. Podle Hornera by navíc tento, nyní již ilegální systém, tým nenasadil, ani kdyby mohl.
Daniel Ricciardo i Max Verstappen se v Austrálii potýkali s nastavením svých vozů, což přispělo k tomu, že na Mercedes a Ferrari rychlostně nestačili. Šéf Red Bullu Christian Horner je přesvědčen o tom, že na ztrátě týmu se rovnoměrným způsobem podílí nová pohonná jednotka Renaultu a šasi. Zákaz kontroverzního systému zavěšení podle Hornera na výkonnost v Austrálii vliv neměl.
„Nevěřím tomu. Systém zavěšení, který byl označen jako nelegální, jsme řešili celou zimu. Upřímně, i kdybychom s ním mohli jet, nenasadili bychom ho kvůli jeho vysoké hmotnosti. Jsme na tom jako v předchozích sezonách,“ vykládá Horner.
Renault přiznal, že jeho řešení MGU-K v Austrálii je jen dočasnou opravou problému, který zaznamenal v testech. pic.twitter.com/hBCLDVDn8J
— GPF1 (@GPF1cz) March 25, 2017
„Mercedes od nás není zase tak daleko. Myslím, že je to pravděpodobně rozdíl půl vteřiny. Ferrari je velmi působivé a asi nejrychlejší auto. Rozhodně jsme třetí nejrychlejší a musíme najít půl vteřiny, abychom mohli bojovat s vozy vpředu. Max na Kimiho tlačil celý závod, ale na tempo Vettela a Hamiltona jsme neměli.
Stále je brzo, pravidla jsou nezralá. Zvolili jsme odlišný koncept a věřím, že je v něm a jeho vývoji velký potenciál. Z Austrálie si můžeme odvést spoustu pozitiv. Je to trať, kde jsme v posledních letech nebyli zrovna konkurenceschopní. Jsem si jistý, že na našem výsledku můžeme dál stavět,“ dodává šéf stáje Red Bull.
Diskuse k článku