Red Bull si ponechá kontroverzní systém zavěšení, částečně ho ale přepracuje

Podle německého Auto Bildu si rakouská stáj ponechá systém zavěšení, o němž se v posledních týdnech hodně mluví. Nemůže jej ale využívat na sto procent. Je to jen pár týdnů, co se na veřejnosti objevila informace, že Mercedes a Red Bull používají nelegální systém zavěšení, který FIA pro sezonu 2017 údajně zakázala (oficiálně však není potvrzeno…

Štítky: Helmut Marko Red Bull Zveřejněno 12. 01 2017 — Lukáš Štěrovský

Podle německého Auto Bildu si rakouská stáj ponechá systém zavěšení, o němž se v posledních týdnech hodně mluví. Nemůže jej ale využívat na sto procent.

Je to jen pár týdnů, co se na veřejnosti objevila informace, že Mercedes a Red Bull používají nelegální systém zavěšení, který FIA pro sezonu 2017 údajně zakázala (oficiálně však není potvrzeno nic). Více se o celé kauze rozepsal komentátor Tomáš Richtr, jeho analýzu situace si můžete přečíst zde.

Jak celý problém vlastně vznikl? Ferrari mělo v plánu přijít pro sezonu 2017 s radikálním zavěšením, inspirovaným právě řešením Mercedesu a Red Bullu. Vyslalo dotaz směrem k FIA na legálnost takového zavěšení, které ale Mezinárodní automobilová federace označilo jako proti pravidlům.

Je tedy otázkou, zda Mercedes a Red Bull nebudou muset svoje systémy přepracovat. Minimálně u rakouské stáje mají momentálně jasno. „Nemůžeme použít sto procent z tohoto systému, ale pořád ho používat můžeme,“ prozradil poradce týmu a jeho neformální šéf Helmut Marko.

Čtěte dále: Šéf Red Bullu: Pokrok Renaultu může narušit dominanci Mercedesu

Podle Helmuta Marka si Red Bull „nelegální“ zavěšení ponechá alespoň částečně

Podle Helmuta Marka si Red Bull „nelegální“ zavěšení ponechá alespoň částečně

Diskuse k článku

Napsat komentář