Räikkönen měl stejný problém jako Vettel, penalizaci se ale vyhne

Kimi Räikkönen neočekává, že by technické problémy, které jej potkaly v Malajsii, vyústily v penalizace za použití nadměrného množství komponent pohonné jednotky při nadcházející Grand Prix Japonska.

Štítky: Kimi Räikkönen Zveřejněno 4. 10 2017 — Lukáš Štěrovský

Räikkönenův příběh z Malajsie asi netřeba příliš připomínat. Po úspěšné kvalifikaci se Fin měl zařadit na druhé místo na startovním roštu. Jenže pro technické potíže, zřejmě ty samé, které v kvalifikaci potkaly Sebastiana Vettela, nakonec ani neodstartoval.

Situace je o to horší, že Räikkönen už je na limitu s povoleným počtem některých komponent pohonné jednotky, konkrétně s turbem a MGU-H. K dispozici má ještě jeden nový spalovací motor, MGU-K, úložiště energie a kontrolní jednotku.

Přesto Fin neočekává, že by v Japonsku měl být potrestán za nasazení nadlimitních komponent pohonné jednotky. „Nepoužili jsme poslední motor a nemyslím, že v Malajsii to byl problém přímo na motoru. Takže nevidím důvod, proč bychom měli mít v Japonsku nějaký problém,“ tvrdí Kimi Räikkönen.

„Pro nás to bylo celkem zvláštní, mít technické potíže na obou vozech. Nečekali jsme to. Zatím jsme letos neměli žádný problém s technikou, a pak přišly dva ve dvou dnech. Musíme zjistit jejich příčinu. Máme dobrý balíček, ale musíme z něj dostat co nejvíce. Posledních pár víkendů to bylo těžké, ale s dalšími závody přichází další šance. Suzuka je hodně odlišná trať, ale jdeme do toho jako do každého jiného závodu a uvidíme, jak to dopadne.“

Zásadní otázka – bude se jmenovat BWOAH? 😁

Zveřejnil(a) GPF1cz dne 29. září 2017

Diskuse k článku

Napsat komentář