Mercedes už zná příčinu poruchy Hamiltonova motoru. Změní nastavení pohonných jednotek

Německý tým se v důsledku selhání motoru Lewise Hamiltona během Grand Prix Malajsie rozhodl změnit nastavení svých agregátů. Rovněž už zná důvod, který Brita vyřadil ze závodu. Podle vyšetřování týmu Hamiltonův motor nejprve ztratil tlak oleje na výjezdu z poslední zatáčky. Na cílové rovince pak došlo k selhání ložiska ojnice, což vedlo k odstoupení. Hamilton měl ve svém voze…

Štítky: Lewis Hamilton Mercedes Pohonné jednotky Zveřejněno 6. 10 2016 — Lukáš Štěrovský

Německý tým se v důsledku selhání motoru Lewise Hamiltona během Grand Prix Malajsie rozhodl změnit nastavení svých agregátů. Rovněž už zná důvod, který Brita vyřadil ze závodu.

Podle vyšetřování týmu Hamiltonův motor nejprve ztratil tlak oleje na výjezdu z poslední zatáčky. Na cílové rovince pak došlo k selhání ložiska ojnice, což vedlo k odstoupení.

Hamilton měl ve svém voze nejnovější specifikaci motoru, která za sebou měla jen 618 kilometrů. Trojnásobný mistr světa se v Japonsku vrátí k agregátu ze Singapuru, Rosberg bude pokračovat s jednotkou z Malajsie. Mercedes má ale v plánu přezkoumat nastavení svých motorů, aby předešel opakování podobných problémů.

Selhání Hamiltonovy jednotky v Malajsii rovněž znamená, že německý tým se opozdí v dodávce nových motorů svým zákaznickým stájím. Williams, Force India a Wehrlein z Manoru měli dostat novou pohonnou jednotku právě pro GP Japonska, stane se tak ale až v Austinu. To Mercedesu umožní, aby na motory aplikoval preventivní opatření vycházející z porozumění důvodu selhání v Sepangu.

Čtěte dále: Räikkönen: Největší výhoda Mercedesu i důvod ztráty Ferrari je kvalifikační mód motoru

Klíčový moment závodu v Malajsii: Hamilton odstupuje

Klíčový moment závodu v Malajsii: Hamilton odstupuje

Diskuse k článku

Napsat komentář