Lepší než v McLarenu nebo Renaultu, pochvaluje si nové angažmá Magnussen

Jediný dánský zástupce ve formuli 1 již podruhé mění závodní kombinézu. Po neúspěšných taženích v barvách McLarenu a letos Renaultu přechází do americké stáje Haas. Pochvaluje si na ni jasně definované role na vedoucích postech, ale i menší zatíženost sponzory.

Kevin Magnussen, 24 let. Debut si odbyl v roce 2014 v barvách McLarenu, sezonu 2015 už ale strávil jen jako náhradník a nakonec byl, nyní již rovněž nechtěným šéfem Ronem Dennisem, z týmu vyloučen. Pro uplynulou sezonu se naskytla šance u Renaultu, po které mladý Dán neváhal skočit. Nešlo však o víceletý kontrakt, který mu až nyní nabídl tým Haas, a tak Magnussen opět neváhal změnit své působiště. Už nyní si je jistý, že to byl krok, který jej může v jeho kariéře posunou opět o něco výše.

„Haas je úplně jiným týmem než McLaren nebo Renault,“ sdělil Magnussen dánskému plátku BT. „A to mi daleko více vyhovuje. Měl jsem pocit, jako bych byl smolařem, když jsem narazil na dva týmy, kde mají chaos ve vedení. Haas má daleko průzračnější strukturu řízení. Günther Steiner provozuje tým a Gene Haas je jeho vlastníkem. Oba jsou však skutečnými závodníky, kteří ve formuli jsou kvůli lásce ke sportu, ne proto, že se chtějí zviditelnit nebo vydělat balík. To mi úplně vyhovuje, protože jsem naprosto stejný,“ pokračuje Dán.

Dalším benefitem, který z budoucí spolupráce kouká, je prý i to, že je Haas daleko méně zatížen sponzory a tudíž i povinnostmi ze strany PR. V McLarenu i Renaultu byl případ opačný. „Haas je mnohem méně závislý na sponzorech než třeba Renault, takže i z tohoto důvodu jsem šťastný.

Propagační činnosti může odvádět vaši pozornost od závodění a za další to také zabere nějaký čas, který jinak můžete strávit tréninkem. Motorsport se bohužel stal sportem, kde fyzická vybavenost pilota není hodnocena nikterak vysoce. Je to jen předpoklad, že jsme ve velmi dobré kondici. Ale jak se dostaneme na vrchol svých sil, pokud není příliš mnoho času pro trénink?“ zakončil otázkou Magnussen.

Čtěte dále: Vysvětlení: O co jde v technické kauze tlumičů Mercedesu a Red Bullu?

Napsat komentář